product Nonylphenol10 In Firozkooh Industrial City

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



با افزایش تعداد واحد اکسی اتیلن ( n)، سورفکتانت آبدوست تر می شود. در مواردی که n بین تا باشد سورفکتانت حاصله در آب انحلال ناپذیر و در روغن انحلال پذیر است.. سورفکتانت های حاوی بیش از واحد اکسی اتیلن در آب انحلال پذیر و در روغن انحلال ناپذیر خواهد بود. آلکیل فنل های اتوکسیله در محیط های گرم و اسیدی رقیق یا قلیایی و یا اکسید کننده پایدارند. انواع انحلال ناپذیر در آب بیشتر به عنوان امولوسیون کننده آب در روغن، کنترل کننده کف و کمک حلال و انواع انحلال پذیر در آب بعنوان امولسیون کننده روغن در آب برای ساخت رنگ های آب پایه، امولوسیون های دفع آفات، محصولات آرایشی بهداشتی و نیز شوینده ها به کار برده می شود. در انواع مختلف فرمول های معمولاً تا % از آلکیل فنل اتوکسیله های به کار می رود.

شرکت نوین سپهر سانیار به عنوان یکی از با سابقه ترین شرکت های واردکننده و تامین کننده مواد شیمیایی سعی بر آن دارد تا بتواند مواد شیمیایی را با بهترین کیفیت، بهترین قیمت و کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان خود برساند. لطفا جهت 

نونیل فنل های اتوکسیله در زمینه های مختلف مانند فرمولاسیون مواد شوینده و پاک کننده، امولسیفایرهای صنعتی، رنگ و رزین، پلیمریزاسیون امولسیونی و … است.فاده می شوند. این ترکیبات در هر جایی که نیاز به افزایش فعالیت سطحی باشد، کاربرد دارند. شویندگی، قدرت امولسیون کنندگی و قدرت حل کنندگی این مواد بسیار خوب است..



( product ) `s other