product Nonylphenol10 In Malard

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



نونیل فنل های اتوکسیله در زمینه های مختلف مانند فرمولاسیون مواد شوینده و پاک کننده، امولسیفایرهای صنعتی، رنگ و رزین، پلیمریزاسیون امولسیونی و … است.فاده می شوند. این ترکیبات در هر جایی که نیاز به افزایش فعالیت سطحی باشد، کاربرد دارند. شویندگی، قدرت امولسیون کنندگی و قدرت حل کنندگی این مواد بسیار خوب است..

بر اساس یافته ها، نونیل فنول بعنوان یک ماده شیمیایی افزایش دهنده مرض چاقی یا یک ماده شیمیایی چاق کننده عمل می کند، اگرچه قبلا بطور کاملا متناقضی اشاره شده بود که خصوصیاتی ضد چاقی دارد. جنین ها و نوزاد های درحال رشد بطور بخصوصی نسبت به قرار گرفتن در معرض نونیل فنول آسیب پذیرند، چراکه حتی دوزهای پایین از این ماده در این دوران مهم تکاملی می تواند فرایندهای حساس را مختل کند. قرار گرفتن در معرض نونیل فنول در دوران پیش زایشی (بارداری) و پیرازایشی (کمی پیش و کمی پس از تولد) با ناهنجاری های تکاملی در بافت چربی مرتبط است.، و از این رو بر ترکیب و انتشار هورمون متابولیک هم اثرگذار است. (Merrill, ). بطور مشخص، نونیل فنول با عمل بعنوان یک شبیه ساز است.روژن، بطور کلی با کنترل اشتهای هیپوتالاموس تداخل دارد و مانع آن می شود. هیپوتالاموس به هورمون لپتین پاسخ می دهد، که موجب احساس سیری پس از خوردن غذا می شود، و طبق یافته ها، نونیل فنول با تداخل با نشانه گذاری لپتین در مغز میانی، هم باعث افزایش و هم باعث کاهش رفتار خوردن غذا می شود. نونیل فنول عملکرد لپتین در نوروپپتید Y و نورون های POMC آنورکتیک را شبیه سازی می کند، که با کاهش رفتار خوردن غذا، موجب بروز اثر ضدچاقی می شود. این اثر نونیل فنول زمانی مشاهده شد که است.روژن یا وانمودگرهای است.روژن به ونترومدیال (مرکز سیری) هیپوتالاموس تزریق شدند. از طرف دیگر، نونیل فنول با کاهش بیان نورون های ژن بی اشتهایی در مغز، موجب افزایش مصرف غذا و بروز ویژگی های چاق کننده از خود شده است.. بعلاوه، نونیل فنول، بیان گرلین (یک آنزیم تولید شده توسط معده که اشتها به غذا را شبیه سازی می کند) را تحت تاثیر قرار می دهد. بیان گرلین توسط نشانه گذاری است.روژن در معده بطور مثبت تنظیم می شود، و همچنین در هدایت تمایز سلولهای بنیادی به آدیپوسیت ها (سلول های چربی) نقش مهمی دارد. از این رو، در صورتیکه نونیل فنول بعنوان وانمودگر است.روژن عمل کند، در معرض قرار گرفتن نونیل فنول در مراحل پیش زایشی و پیرازایشی موجب افزایش اشتها و تشویق بدن به ذخیره ی چربی برای بعدها می شود. در نهایت، قرار گرفتن بلند مدت در معرض نونیل فنول، نشانه گذاری انسولین در کبد موش نر بالغ را تحت تاثیر قرار می دهد.

از نونیل فنول در تولید ضد اکسیداسیون ها، افزودنی های روغنی نرم کننده، شوینده ظروف و البسه، امولوسیون کننده ها، و حل کننده ها است.فاده می شود. همچنین، از آن برای تولید تریس (-Nonyl-phenyl) فسفیت (TNPP) هم است.فاده می شود، که ماده ای ضد اکسیداسیون برای حفاظت از پلیمرهایی همچون لاستیک، پلیمرهای وینیلی، پلی اولفین ها، و پلی است.ایرنیک ها و همچنین تثبیت کننده بسته بندی پلاستیکی مواد غذایی است.. از نمک های باریم و کلسیم نونیل فنول نیز بعنوان تثبیت کننده گرما برای پلی وینیل کلرید (PVC) است.فاده می کنند. همچنین، اغلب از نونیل فنول بعنوان واسطه در تولید نونیل فنول اتوکسیله سورفکتانت های غیر یونی است.فاده می شود، که در شوینده ها، رنگ ها، آفت کش ها، محصولات خود مراقبتی، و پلاستیک ها بکار گرفته می شوند. نونیل فنول و نونیل فنول اتوکسیله تنها در خارج از اروپا بعنوان اجزاء سازنده مواد شوینده خانگی مورد است.فاده قرار می گیرند. همچنین، نونیل فنول در فرمولاسیون چسب های پلاستیکی یا اپوکسی، عمدتا در آمریکای شمالی، بکار گرفته می شود.



( product ) `s other