Sale Nonylphenol10 In Nasirabad Industrial City

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این افزودنی در نیمه ی دوم قرن بیستم معرفی شد و در کشور های مختلف کاربرد زیادی پیدا نمود. به طور مثال در ایالات متحده در سال میلادی میلیون پوند از آن مصرف گردید. این افزودنی در فرمولاسیون طیف وسیعی از شوینده ها،رنگ، چسب، امولسون دفع آفات و روغن های تراش کاری به کار برده می شود.

در ایالات متحده، EPA (سازمان محافظت از محیط زیست آمریکا) معیارهایی را در نظر می گیرد که پیشنهاد می کنند که غلظت نونیل فنول نباید از ٫ ug در آب شیرین و ٫ ug در آب شور بیشتر شود. بمنظور این کار، این سازمان از پایان داوطلبانه ی است.فاده از نونیل فنول در شوینده های صنعتی حمایت کرده و آنها را تشویق می کند. بطور مشابه، آنها در حال سندسازی طرحی پیشنهادی برای قانون “استفاده ی جدید قابل توجه” هستند، که شرکت ها را ملزم می کند تا در صورت تصمیم برای افزودن نونیل فنول به هر گونه محصول شوینده و پاک کننده جدید، به این سازمان اطلاع بدهند. آنها قصد دارند تا ارزیابی های ریسکی بیشتری انجام دهند تا از اثرات نونیل فنول بر روی سلامت انسان و محیط زیست مطمئن شوند. همچنین، این موضوع مطرح شده بود که نونیل فنول را به فهرست مواد شیمیایی در قانون کنترل مواد سمی اضافه کنند، اما این اتفاق همچنان از سال رخ نداده است..

نونیل فنول در محیط زیست، بیشتر از همه، گونه های آبی را تحت تاثیر قرار می دهد. نونیل فنول می تواند با برهم کنش با پذیرنده های است.روژن و آندروژن، موجب اختلال اندورسین در ماهی شود. مطالعات حاکی از آن است. که نونیل فنول می تواند بصورت رقابتی است.روژن را از مکان پذیرنده ی آن در قزل آلای رنگین کمان جدا کند. میل ترکیبی نونیل فنول با پذیرنده ی E بیشتر از است.روژن است.. نونیل فنول موجب رشد ویژگی های مادگی موجودات آبی می شود، توانایی باروری موجودات نر را کاهش می دهد، و موجب کاهش بقای ماهی های جوان نیز می شود. مطالعات حاکی از آن است. که ماهی های نری که در معرض نونیل فنول قرار گرفتند، وزن بیضه ای کمتری دارند. نونیل فنول می تواند ترکیب های است.روئیدی درون کبد را بشکند. یکی از کاربردهای است.روژن درون زادی در ماهی این است. تا کبد را تحریک کند تا ویتلوژنین که یک فسفو لیپو پروتئین است. را تولید کند. ویتلوژنین توسط ماهی ماده ی بالغ آزاد می شود و بوسیله ی رشد تخمک ها جدا می شود تا نطفه ی تخم تولید کند. ماهی های ماده بطور معمول ویتلوژنین تولید نمی کنند، اما زمانی که در معرض نونیل فنول قرار می گیرند، به میزان مشابه ماهی های ماده ویتلوژنین تولید می کنند. غلظت لازم برای تحریک تولید ویتلوژنین در ماهی ug در هر لیتر از نونیل فنول در آب است.. همچنین، نونیل فنول می تواند مانع از ترشح FSH (هورمون محرکه ی فولیکولی) توسط هیپوفیز شود. غلظتی از نونیل فنول که مانع از رشد و عملکرد تولید مثلی در ماهی می شود، می تواند موجب آسیب به کلیه ها، کاهش وزن، و رفتار تنشی شود.



( Sale ) `s other