Sale Nonylphenol10 In Pakdasht

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در ایالات متحده، EPA (سازمان محافظت از محیط زیست آمریکا) معیارهایی را در نظر می گیرد که پیشنهاد می کنند که غلظت نونیل فنول نباید از ٫ ug در آب شیرین و ٫ ug در آب شور بیشتر شود. بمنظور این کار، این سازمان از پایان داوطلبانه ی است.فاده از نونیل فنول در شوینده های صنعتی حمایت کرده و آنها را تشویق می کند. بطور مشابه، آنها در حال سندسازی طرحی پیشنهادی برای قانون “استفاده ی جدید قابل توجه” هستند، که شرکت ها را ملزم می کند تا در صورت تصمیم برای افزودن نونیل فنول به هر گونه محصول شوینده و پاک کننده جدید، به این سازمان اطلاع بدهند. آنها قصد دارند تا ارزیابی های ریسکی بیشتری انجام دهند تا از اثرات نونیل فنول بر روی سلامت انسان و محیط زیست مطمئن شوند. همچنین، این موضوع مطرح شده بود که نونیل فنول را به فهرست مواد شیمیایی در قانون کنترل مواد سمی اضافه کنند، اما این اتفاق همچنان از سال رخ نداده است..

بنظر مهم ترین عامل قرار گرفتن در معرض نونیل فنول برای انسانها، رژیم غذایی است.. برای مثال، میزان غلظت نونیل فنول در نمونه های گرفته شده از مواد غذایی در آلمان، نشان دهنده ی مقداری بین ٫ تا تا ٫ µg در هر کیلوگرم مواد غذایی بود، و میزان نونیل فنول جذب شده برای یک فرد بالغ ٫۵ µg در هر روز محاسبه شد. یک تحقیق دیگر، میزان نونیل فنول جذب شده برای نوزادانی که بیشتر در معرض آن قرار داشتند را چیزی بین ٫ تا ٫۵ µg در هر کیلوگرم اندازه گیری کرد. در تایوان، غلظت نونیل فنول در غذا چیزی بین ۵٫۸ تا ۵٫۸ µg در هر کیلوگرم مواد غذایی است.. همچنین، طبق یافته ها، غلظت نونیل فنول غذاهای دریایی بسیار بالاست.

تزریقات زیرپوستی نونیل فنول در اواخر دوران بارداری موجب بیان پروتئین های جفتی و رحمی خاص، برای مثال CaBP-k می شود، که حاکی از آن است. که امکان انتقال آن از جفت به جنین وجود دارد. همچنین، توانایی آن در سه ماهه ی اول جفت بیشتر از است.روژن درون زادی است.رادیول است.. بعلاوه، در معرض قرار گرفتن دوز پایینی از نونیل فنول در پیش از تولد موجب افزایش آپوپتوز (مرگ سلولی برنامه ریزی شده) در سلول های جفتی می شود. این “دوزهای پایین” در محدوده ی --- M قرار می گیرند که از میزان موجود در محیط زیست هم کمتر است..



( Sale ) `s other