product Nonylphenol10 In Pakdasht

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



نونیل فنول از تخریب محیطی نونیل فنل اتوکسیلات ، که متابولیت های شوینده های تجاری به نام آلکیل فنل اتوکسیلات هستند ، سرچشمه می گیرد. NPE ها مایع شفاف تا نارنجی روشن هستند. نونیل فنول اتوکسیلات در آب غیر یونی هستند. این بدان معناست که آنها بار قابل حمل ندارند. به دلیل داشتن این خاصیت ، از آنها به عنوان شوینده ، پاک کننده ، امولسیفایر و کاربردهای مختلف است.فاده می شود. آنها آمفیپاتیک هستند ، به این معنی که دارای خواص آبگریز و آبگریز هستند. این به آنها اجازه می دهد تا مواد غیر قطبی مانند روغن و گریس را احاطه کرده و آنها را از آب عایق بندی کنند.

هنگامی که انسان بصورت دهانی نونیل فنول را می خورد، نونیل فنول بسرعت در دستگاه گوارشی جذب می شود. تصور بر این است. که مسیرهای متابولیکی که در تجزیه آن دخیل هستند، همبستگی گلوکورونید و سولفات را در بر داشته باشند، و سپس متابولیت ها بصورت چربی انباشته شوند. داده ای متناقض در مورد زیست انباشتگی در انسان ها وجود دارد، اما نشان داده شد که نونیل فنول در جانوران آبزی و پرندگان بصورت زیستی انباشته می شود. نونیل فنول بصورت مدفوع و ادرار از بدن دفع می شود. از آنجا که نونیل فنول ها در مواد متفاوتی مثل غذا، آب آشامیدنی، و بافت انسانی وجود دارند، روش های تجزیه و تحلیلی زیادی برای واکاوش آنها وجود دارد. رایج ترین روش ها، تجزیه و تحلیل با GC – MS است.. همچنین، کاربرد دو بعدی مخصوص با یک GCxGC-ToF-MS نیز دارد. با اینحال، بوسیله ی تکنیک های HPLC هم میتوان نونیل فنول ها را جدا کرد.

مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.



( product ) `s other