Sale Nonylphenol10 In Payetakht Industrial City

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



نونیل فنول از تخریب محیطی نونیل فنل اتوکسیلات ، که متابولیت های شوینده های تجاری به نام آلکیل فنل اتوکسیلات هستند ، سرچشمه می گیرد. NPE ها مایع شفاف تا نارنجی روشن هستند. نونیل فنول اتوکسیلات در آب غیر یونی هستند. این بدان معناست که آنها بار قابل حمل ندارند. به دلیل داشتن این خاصیت ، از آنها به عنوان شوینده ، پاک کننده ، امولسیفایر و کاربردهای مختلف است.فاده می شود. آنها آمفیپاتیک هستند ، به این معنی که دارای خواص آبگریز و آبگریز هستند. این به آنها اجازه می دهد تا مواد غیر قطبی مانند روغن و گریس را احاطه کرده و آنها را از آب عایق بندی کنند.

از آنجایی که شاخه بندی زنجیره جانبی نونیل فنول بخاطر داشتن است.روژن های متنوع نقش مهمی را ایفا می کند، نونیل فنول های مختلف بالقوه در سیستم های GC-MS یا GC-FID سنتز و تجزیه شدند. در این مطالعات، جداسازی آنانتیوگزین نونیل فنول های مختلف نیز جزو اهداف بود، چون سیستم های زیستی معمولا آنانتیوگزین هستند.

نونیل فنول در محیط های آبی دوام می آورد و نسبتا بطور زیستی انباشته می شود. این ماده بلافاصله بطور زیستی تجزیه نمی شود و تجزیه ی آن در آب های سطحی، خاک ها، و رسوبات ممکن است. ماه ها یا حتی بیشتر به طول بینجامد. تجزیه غیر زیستی این ماده بسیار ناچیز و قابل چشم پوشی است.. بسیاری از محصولاتی که حاوی نونیل فنول هستند، کاربردهایی “هدر رفتی و فاضلابی” دارند، از این رو، اغلب آلاینده ها وارد ذخایر آبی می شوند. در دستگاه های تصفیه آب، نونیل فنول اتوکسیله به نونیل فنول تجزیه می شود، که در آب رودخانه و رسوبات و خاک و آب زیرزمینی قابل مشاهده است.. نونیل فنول در برابر نور خورشید، بصورت نوری تجزیه می شود، اما نیمه عمر آنها در رسوبات، چیزی بیشتر از سال تخمین زده می شود. اگرچه غلظت نونیل فنول در محیط زیست درحال کاهش است.، اما همچنان با غلظت ٫ μg در هر لیتر از آب رودخانه و با غلظت mg در هر کیلوگرم از رسوبات یافت می شود.



( Sale ) `s other