product Nonylphenol10 In Payetakht Industrial City

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



نونیل فنل های اتوکسیله در زمینه های مختلف مانند فرمولاسیون مواد شوینده و پاک کننده، امولسیفایرهای صنعتی، رنگ و رزین، پلیمریزاسیون امولسیونی و … است.فاده می شوند. این ترکیبات در هر جایی که نیاز به افزایش فعالیت سطحی باشد، کاربرد دارند. شویندگی، قدرت امولسیون کنندگی و قدرت حل کنندگی این مواد بسیار خوب است..

نونیل فنول ها (NP) در طبقه بندی شیمیایی کلی آلکیل فنول ها قرار می گیرند. ساختار NP ها ممکن است. متفاوت باشد. گروه نونیلی می تواند در مکان های مختلف، معمولا جایگاه ، و تا حد کمتری، جایگاه ، به حلقه فنولی متصل شود و این اتصال می تواند به صورت شاخه ای و یا خطی باشد. نونیل فنول شاخه ای، یا همان -Nonylphenol، بیشترین میزان تولید و فروش در بازار را دارد. ترکیب ایزومر های نونیل فنول، مایعی به رنگ زرد کم رنگ است.، با این حال ترکیبات خالص آن بی رنگ هستند. نونیل فنول ها در الکل به طور کامل حل می شوند، اما انحلال پذیری آنها در آب بصورت نسبی است..

نونیل فنول ها از تجزیه طبیعی نونیل فنول اتوکسیله (NPE) هایی بوجود می آیند که متابولیت های (دگرگشت) شوینده های تجاری بنام آلکیل فنول اتوکسیله هستند. NPE ها، موادی سیال و به رنگ نارنجی زلال تا نارنجی روشن هستند. نونیل فنول اتوکسیله ها در آب بصورت غیر یونی هستند، و این بدان معناست که بار الکتریکی ندارند. بخاطر داشتن این ویژگی، از آنها به عنوان شوینده، پاک کننده، امولوسیون کننده و موارد بسیار دیگر است.فاده می کنند. نونیل فنول اتوکسیله ها، آمفی پاتیک هستند، یعنی هم خاصیت آب دوستی دارند و هم خاصیت آب گریزی و این ویژگی آنها را قادر می سازد تا مواد ناقطبی، مثل روغن و گریس، را احاطه کنند و آن ها را از آب جدا کنند.



( product ) `s other