Sale Nonylphenol10 In Sahand Industrial City

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



نونیل فنول ها در دسته شیمیایی عمومی آلکیل فنول ها قرار می گیرند. ساختار NP ها می تواند متفاوت باشد. گروه نونیل ممکن است. به حلقه فنل در موقعیتهای مختلف ، معمولاً - و به میزان کمتر موقعیت متصل شده و ممکن است. منشعب یا خطی باشد. یک نونیل فنل منشعب ، -نونیل فنل ، بیشترین تولید و بازار نونیل فنل است.. مخلوط ایزومرهای نونیل فنول یک مایع زرد کم رنگ است. ، اما ترکیبات خالص بی رنگ هستند. نونیل فنول ها در آب نسبتاً محلول هستند اما در الکل محلول هستند.

نونیل فنول در محیط های آبی دوام می آورد و نسبتا بطور زیستی انباشته می شود. این ماده بلافاصله بطور زیستی تجزیه نمی شود و تجزیه ی آن در آب های سطحی، خاک ها، و رسوبات ممکن است. ماه ها یا حتی بیشتر به طول بینجامد. تجزیه غیر زیستی این ماده بسیار ناچیز و قابل چشم پوشی است.. بسیاری از محصولاتی که حاوی نونیل فنول هستند، کاربردهایی “هدر رفتی و فاضلابی” دارند، از این رو، اغلب آلاینده ها وارد ذخایر آبی می شوند. در دستگاه های تصفیه آب، نونیل فنول اتوکسیله به نونیل فنول تجزیه می شود، که در آب رودخانه و رسوبات و خاک و آب زیرزمینی قابل مشاهده است.. نونیل فنول در برابر نور خورشید، بصورت نوری تجزیه می شود، اما نیمه عمر آنها در رسوبات، چیزی بیشتر از سال تخمین زده می شود. اگرچه غلظت نونیل فنول در محیط زیست درحال کاهش است.، اما همچنان با غلظت ٫ μg در هر لیتر از آب رودخانه و با غلظت mg در هر کیلوگرم از رسوبات یافت می شود.

نونیل فنل های اتوکسیله در زمینه های مختلف مانند فرمولاسیون مواد شوینده و پاک کننده، امولسیفایرهای صنعتی، رنگ و رزین، پلیمریزاسیون امولسیونی و … است.فاده می شوند. این ترکیبات در هر جایی که نیاز به افزایش فعالیت سطحی باشد، کاربرد دارند. شویندگی، قدرت امولسیون کنندگی و قدرت حل کنندگی این مواد بسیار خوب است..



( Sale ) `s other