product Nonylphenol10 In Sahand Industrial City

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



نونیل فنول در محیط های آبی دوام می آورد و نسبتا بطور زیستی انباشته می شود. این ماده بلافاصله بطور زیستی تجزیه نمی شود و تجزیه ی آن در آب های سطحی، خاک ها، و رسوبات ممکن است. ماه ها یا حتی بیشتر به طول بینجامد. تجزیه غیر زیستی این ماده بسیار ناچیز و قابل چشم پوشی است.. بسیاری از محصولاتی که حاوی نونیل فنول هستند، کاربردهایی “هدر رفتی و فاضلابی” دارند، از این رو، اغلب آلاینده ها وارد ذخایر آبی می شوند. در دستگاه های تصفیه آب، نونیل فنول اتوکسیله به نونیل فنول تجزیه می شود، که در آب رودخانه و رسوبات و خاک و آب زیرزمینی قابل مشاهده است.. نونیل فنول در برابر نور خورشید، بصورت نوری تجزیه می شود، اما نیمه عمر آنها در رسوبات، چیزی بیشتر از سال تخمین زده می شود. اگرچه غلظت نونیل فنول در محیط زیست درحال کاهش است.، اما همچنان با غلظت ٫ μg در هر لیتر از آب رودخانه و با غلظت mg در هر کیلوگرم از رسوبات یافت می شود.

نونیل فنول ها (Nonyl phenol)، که از لغات Nonus و Phenol در لاتین ریشه می گیرند، خانواده ای از ترکیبات آلی نزدیک بهم هستند که از فنول متصل به یک دنباله کربنه تشکیل شده اند. نونیل فنول ها می توانند ساختار های بیشماری داشته باشند، که همه آنها ممکن است. آلکیل فنول در نظر گرفته شوند. از نونیل فنول ها در تولید ضد اکسیداسیون ها، روان کننده های روغنی، شوینده های ظروف و البسه، امولوسیون کننده ها و حل کننده ها است.فاده می شود. همچنین، این ترکیبات، پیش ماده نونیل فنول های اتوکسیله (صابون مول ، صابون مول و …) و آلکیل فنول های اتوکسیله سورفاکتانت های غیر یونی مهم تجاری هستند که در شوینده ها، رنگ ها، آفت کش ها، محصولات خود مراقبتی و پلاستیک ها مورد است.فاده قرار می گیرند. نونیل فنول ها بخاطر رواج داشتن در محیط زیست و قابلیت ایفای نقش بعنوان مختل کننده اندورسین (غده درون ریز) و زینواستروژن، بخاطر قابلیت کنش با فعل و انفعال های است.روژن مانند، توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. خاصیت است.روژنی و تجزیه بیولوژیکی این مواد، عمدتا به شاخه بندی زنجیره جانبی نونیل بستگی دارد. با مطالعه بر روی نونیل فنول، دانشمندان دریافتند که نونیل فنول می تواند به عنوان آگونیست پذیرنده است.روژنی جفت شونده با پروتئین G (GPER یا GPR) عمل کند.

این افزودنی در نیمه ی دوم قرن بیستم معرفی شد و در کشور های مختلف کاربرد زیادی پیدا نمود. به طور مثال در ایالات متحده در سال میلادی میلیون پوند از آن مصرف گردید. این افزودنی در فرمولاسیون طیف وسیعی از شوینده ها،رنگ، چسب، امولسون دفع آفات و روغن های تراش کاری به کار برده می شود.



( product ) `s other