Sale Nonylphenol10 In Tehran stone Industrial City

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



نونیل فنل اتوکسیله سورفکتانت غیریونی است. که مانند سایر سورفکتانتهای غیر یونی مخلوطی از ترکیبات اتوکسیله با تعداد متفاوت واحدهای اتیلن اکساید است.. عددی که بعد از نام KENON می آید نشاندهنده تعداد متوسط واحدهای اتیلن اکساید در مولکولهای محصول می باشد. برای مثال KENON  یعنی مولکول نونیل فنلی که به طور متوسط با مولکول اتیلن اکساید واکنش داده است..

نونیل فنول ها در دسته شیمیایی عمومی آلکیل فنول ها قرار می گیرند. ساختار NP ها می تواند متفاوت باشد. گروه نونیل ممکن است. به حلقه فنل در موقعیتهای مختلف ، معمولاً - و به میزان کمتر موقعیت متصل شده و ممکن است. منشعب یا خطی باشد. یک نونیل فنل منشعب ، -نونیل فنل ، بیشترین تولید و بازار نونیل فنل است.. مخلوط ایزومرهای نونیل فنول یک مایع زرد کم رنگ است. ، اما ترکیبات خالص بی رنگ هستند. نونیل فنول ها در آب نسبتاً محلول هستند اما در الکل محلول هستند.

همچنین، نونیل فنول ها به طور طبیعی در محیط زیست هم تولید می شوند. یک جاندار به نام کرم مخملی، نونیل فنول را به عنوان جزئی از مایع مخاطی دفاعی خود تولید می کند. نونیل فنول، مجرای ترشح مایع مخاطی را می پوشاند و از چسبیدن خود جاندار به ماده مخاطی جلوگیری می کند. همچنین، نونیل فنول موجب طولانی تر شدن فرایند خشک شدن می شود و به این ترتیب، زمان کافی برای رسیدن مایع مخاطی به هدف را به جاندار می دهد.



( Sale ) `s other