product Nonylphenol10 In Tehran

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



همچنین، یافته ها نشان داده اند که نونیل فنول بر ترشحات مولکول نشانه گذار سیتوکین در جفت انسان تاثیر می گذارد. در محیط کشت سلولی جفت انسان در طی سه ماهه ی اول، نونیل فنول افزوده شد که این امر موجب افزایش ترشح سیتوکین ها شامل اینترفرون گاما، اینترلوکین ، و اینترلوکین و کاهش ترشح فاکتور نکروز توموری آلفا شد. ثابت شده است. که این حالت نامتوزان سیتوکین در این زمان از بارداری، منجر به شکست لانه گزینی جنین، سقط جنین، و عوارض دیگر می شود.

با افزایش تعداد واحد اکسی اتیلن ( n)، سورفکتانت آبدوست تر می شود. در مواردی که n بین تا باشد سورفکتانت حاصله در آب انحلال ناپذیر و در روغن انحلال پذیر است.. سورفکتانت های حاوی بیش از واحد اکسی اتیلن در آب انحلال پذیر و در روغن انحلال ناپذیر خواهد بود. آلکیل فنل های اتوکسیله در محیط های گرم و اسیدی رقیق یا قلیایی و یا اکسید کننده پایدارند. انواع انحلال ناپذیر در آب بیشتر به عنوان امولوسیون کننده آب در روغن، کنترل کننده کف و کمک حلال و انواع انحلال پذیر در آب بعنوان امولسیون کننده روغن در آب برای ساخت رنگ های آب پایه، امولوسیون های دفع آفات، محصولات آرایشی بهداشتی و نیز شوینده ها به کار برده می شود. در انواع مختلف فرمول های معمولاً تا % از آلکیل فنل اتوکسیله های به کار می رود.

نونیل فنل اتوکسیله سورفکتانت غیریونی است. که مانند سایر سورفکتانتهای غیر یونی مخلوطی از ترکیبات اتوکسیله با تعداد متفاوت واحدهای اتیلن اکساید است.. عددی که بعد از نام KENON می آید نشاندهنده تعداد متوسط واحدهای اتیلن اکساید در مولکولهای محصول می باشد. برای مثال KENON  یعنی مولکول نونیل فنلی که به طور متوسط با مولکول اتیلن اکساید واکنش داده است..



( product ) `s other