Sale Nonylphenol10 In Varamin

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



نونیل فنل های اتوکسیله سورفکتانت های غیریونی هستند که از افزایش گاز اتیلن اکساید به نونیل فنل به دست می آیند. نونیل فنل اتوکسیله با نام NPE و به دنبال آن بر اساس تعداد گاز اتیلن اکساید اضافه شده نام گذاری می­شود. NPE ,NPE ,NPE ,NPE مایعات ویسکوزی هستند، NPE, NPE   دمای اتاق مایعاتی با ویسکوزیته ی بالا هستند و گریدهای بالاتر جامدهای مومی شکل سفید رنگ هستند. گریدهای دیگر NPE مانند NPE و NPE در صورت درخواست موجود می باشد. محصولات نونیل فنل اتوکسیله امولسیفایرهای آب در روغن یا روغن در آب، مرطوب کننده، روان کننده و پخش کننده خوب و با پایدار کنندگی بالا هستند. نونیل فنل های اتوکسیله در زمینه های مختلف مانند فرمولاسیون مواد شوینده و پاک کننده، امولسیفایرهای صنعتی، رنگ و رزین، پلیمریزاسیون امولسیونی و &#; است.فاده می شوند. این ترکیبات در هر جایی که نیاز به افزایش فعالیت سطحی باشد، کاربرد دارند. شویندگی، قدرت امولسیون کنندگی و قدرت حل کنندگی این مواد بسیار خوب است..

نونیل فنل های اتوکسیله در زمینه های مختلف مانند فرمولاسیون مواد شوینده و پاک کننده، امولسیفایرهای صنعتی، رنگ و رزین، پلیمریزاسیون امولسیونی و … است.فاده می شوند. این ترکیبات در هر جایی که نیاز به افزایش فعالیت سطحی باشد، کاربرد دارند. شویندگی، قدرت امولسیون کنندگی و قدرت حل کنندگی این مواد بسیار خوب است..

مواجه با نونیل فنول با سرطان سینه نیز همراه بوده است.. همچنین، بخاطر فعالیت آگونیستی نونیل فنول بر روی ERα (پذیرنده است.روژن آلفا) در سلول های سرطانی سینه ی وابسته به است.روژن و مستقل از است.روژن، تکثیر سلول های سرطانی سینه نیز افزایش می یابد. برخی است.دلال می کنند که اثر است.روژنی نونیل فنول با گسترده انسان در معرض همراه می شود که می تواند بیماری سرطان سینه ی وابسته به هورمون را تحت تاثیر قرار دهد.



( Sale ) `s other