product Nonylphenol10 In Varamin

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



همچنین، یافته ها نشان داده اند که نونیل فنول بر ترشحات مولکول نشانه گذار سیتوکین در جفت انسان تاثیر می گذارد. در محیط کشت سلولی جفت انسان در طی سه ماهه ی اول، نونیل فنول افزوده شد که این امر موجب افزایش ترشح سیتوکین ها شامل اینترفرون گاما، اینترلوکین ، و اینترلوکین و کاهش ترشح فاکتور نکروز توموری آلفا شد. ثابت شده است. که این حالت نامتوزان سیتوکین در این زمان از بارداری، منجر به شکست لانه گزینی جنین، سقط جنین، و عوارض دیگر می شود.

این افزودنی در نیمه ی دوم قرن بیستم معرفی شد و در کشور های مختلف کاربرد زیادی پیدا نمود. به طور مثال در ایالات متحده در سال میلادی میلیون پوند از آن مصرف گردید. این افزودنی در فرمولاسیون طیف وسیعی از شوینده ها،رنگ، چسب، امولسون دفع آفات و روغن های تراش کاری به کار برده می شود.

نونیل فنول های اتوکسیله Nonylphenol Ethoxylated سورفکتانت های غیریونی هستند که از افزایش گاز اتیلن اکساید به نونیل فنول به دست می آیند. نونیل فنول اتوکسیله با نام NPE و به دنبال آن بر اساس تعداد گاز اتیلن اکساید اضافه شده نام گذاری میشود.NPE,NPE,NPE,NPEمایعات ویسکوزی هستند، NPE,NPEدر دمای اتاق مایعاتی با ویسکوزیته¬ ی بالا هستند و گریدهای بالاتر جامدهای مومی شکل سفید رنگ هستند.گریدهای دیگر NPE در صورت درخواست موجود می¬باشد.محصولات نونیل فنول اتوکسیله امولسیفایرهای آب در روغن یا روغن در آب ،مرطوب کننده، روان کننده و پخش کننده خوب و با پایدار کنندگی بالا هستند.



( product ) `s other