product Nonylphenol10 In lalezar market

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



هنگامی که انسان بصورت دهانی نونیل فنول را می خورد، نونیل فنول بسرعت در دستگاه گوارشی جذب می شود. تصور بر این است. که مسیرهای متابولیکی که در تجزیه آن دخیل هستند، همبستگی گلوکورونید و سولفات را در بر داشته باشند، و سپس متابولیت ها بصورت چربی انباشته شوند. داده ای متناقض در مورد زیست انباشتگی در انسان ها وجود دارد، اما نشان داده شد که نونیل فنول در جانوران آبزی و پرندگان بصورت زیستی انباشته می شود. نونیل فنول بصورت مدفوع و ادرار از بدن دفع می شود. از آنجا که نونیل فنول ها در مواد متفاوتی مثل غذا، آب آشامیدنی، و بافت انسانی وجود دارند، روش های تجزیه و تحلیلی زیادی برای واکاوش آنها وجود دارد. رایج ترین روش ها، تجزیه و تحلیل با GC – MS است.. همچنین، کاربرد دو بعدی مخصوص با یک GCxGC-ToF-MS نیز دارد. با اینحال، بوسیله ی تکنیک های HPLC هم میتوان نونیل فنول ها را جدا کرد.

زیست انباشتگی در موجودات آبزی و پرندگان بسیار حائز اهمیت است.، و نونیل فنول در بخش های داخلی یکسری حیوانات خاص با غلظتی تا برابری نسبت به محیط اطراف وجود دارد. بخاطر این زیست انباشتگی و ماندگاری نونیل فنول، این موضوع مطرح شده است. که می توان آن را در مسافت های طولانی هم جابجا کرد و بصورت جهانی به آن دسترسی داشت که در جایی دور از مکان آلودگی گسترش می یابد.

آلکیل فنول همانند نونیل فنول و بیسفنول A اثراتی است.روژنی بر بدن انسان دارد. این مواد به ژینواستروژن معروف اند. مواد است.روژنی و سایر مختل کننده های اندورسین، ترکیباتی هستند که هم در انسان و هم در موجودات حیات وحش، اثراتی مشابه هورمون دارند. ژینواستروژن ها معمولا با پیوستن به پذیرنده های است.روژنی و عملکردی رقابتی علیه است.روژن های طبیعی، ایفای نقش می کنند. نونیل فنول ها نشان داده اند که هورمون طبیعی است.رادیول (β-estradiol) را شبیه سازی می کنند و برای پیوستن به پذیرنده های است.روژنی ERα و ERβ با آن به رقابت می پردازند. یافته ها حاکی از آن است. که نونیل فنول بطور تصادفی اثراتی مشابه هورمون ها دارد، چون این ماده به سایر آزمایشات سایر آزمایشگاه ها نیز سرایت کرد؛ در سایر آزمایشات، با است.فاده از تیوب های پلی است.ایرن، است.روژن های طبیعی را مطالعه می کردند.



( product ) `s other