Sale Nonylphenol10 In qarchak Industrial City

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در ایالات متحده، EPA (سازمان محافظت از محیط زیست آمریکا) معیارهایی را در نظر می گیرد که پیشنهاد می کنند که غلظت نونیل فنول نباید از ٫ ug در آب شیرین و ٫ ug در آب شور بیشتر شود. بمنظور این کار، این سازمان از پایان داوطلبانه ی است.فاده از نونیل فنول در شوینده های صنعتی حمایت کرده و آنها را تشویق می کند. بطور مشابه، آنها در حال سندسازی طرحی پیشنهادی برای قانون “استفاده ی جدید قابل توجه” هستند، که شرکت ها را ملزم می کند تا در صورت تصمیم برای افزودن نونیل فنول به هر گونه محصول شوینده و پاک کننده جدید، به این سازمان اطلاع بدهند. آنها قصد دارند تا ارزیابی های ریسکی بیشتری انجام دهند تا از اثرات نونیل فنول بر روی سلامت انسان و محیط زیست مطمئن شوند. همچنین، این موضوع مطرح شده بود که نونیل فنول را به فهرست مواد شیمیایی در قانون کنترل مواد سمی اضافه کنند، اما این اتفاق همچنان از سال رخ نداده است..

یک معضل مهم که در این زمینه وجود دارد این است. که آن لجن و گنداب آلوده اغلب در زمین های کشاورزی بکار گرفته می شود. تجزیه ی نونیل فنول در خاک به وجود اکسیژن و سایر مواد تشکیل دهنده ی درون خاک بستگی دارد. حرکت نونیل فنول در خاک بسیار کند است..

همچنین، یافته ها نشان داده اند که نونیل فنول بر ترشحات مولکول نشانه گذار سیتوکین در جفت انسان تاثیر می گذارد. در محیط کشت سلولی جفت انسان در طی سه ماهه ی اول، نونیل فنول افزوده شد که این امر موجب افزایش ترشح سیتوکین ها شامل اینترفرون گاما، اینترلوکین ، و اینترلوکین و کاهش ترشح فاکتور نکروز توموری آلفا شد. ثابت شده است. که این حالت نامتوزان سیتوکین در این زمان از بارداری، منجر به شکست لانه گزینی جنین، سقط جنین، و عوارض دیگر می شود.



( Sale ) `s other