Packaging corner In Pardis ( Sale )

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




وجود ماشین های Folder Gluer جعبه چسبانی مجهز به سیستم بسته بندی Handy Pack و دارای ویژگی منحصر به فرد در این سایت تولید محصولات چسب ساده، ته قفلی (Lock Bottom)، چهار چسب (Corner). | شش چسب ( Corner  (و امکان اتصال چسبی انواع جعبه مقوایی را فراهم کرده است..

استانداردهای SMETA و URSA جزو گواهینامه هایی هستند که در میان مجموعه های فعال در حوزه سلولزی، فقط آسان پک قزوین موفق به دریافت توامان آن شده است.. این بدان معنا است. که ما در حوزه‌ی مسئولیت پذیری های اجتماعی یک قدم نیز فراتر گذاشته ایم و از روال معمول پیشی گرفته ایم. است.اندارد SMETA و URSA از پیش شرط های کار با کمپانی های بزرگی چون «نستله» و «یونیلیور» هستند. بر اساس است.اندارد SMETA رعایت اصول اخلاقی در تجارت الزامی است.، به این معنا که شرکت مذکور باید در مورد مسائل ایمنی، بهداشتی و زیست محیطی، قوانین سازمان بین المللی کار (ILO) و مقولاتی از این دست، دیدگاهی فراتر از الزامات سازمان ISO و با رویکرد اخلاقی داشته باشد. است.اندارد URSAنیز به چهار است.اندارد و ایزو اخذشده ی ما و لزوم توجه به آنها با رویکرد مسئولیت پذیری اشاره دارد که آسان پک به عنوان تنها کارتن ساز کشور محسوب می شود که این است.انداردها را اخذ کرده و متعهدانه در اجرای آنها می کوشد.

هنگامی که عملیات ترکیب لایه های کاغذ در دستگاه BHS ما صورت گرفت و ورق کارتن به تولید رسید، پس از کنترل کیفی، توسط شاتل های تمام اتوماتیک به انبار کالاهای نیمه ساخته انتقال پیدا می کند. در ادامه بر اساس کلاس چایی تعریف شده و نوع عملیات تکمیلی به قسمت تبدیل کارتن و ماشین مربوط به آن انتقال یافته و پس از صفحه گذاری اولیه، تولید و کنترل نهایی، محصول پالتایز و قبل از ورود به انبار توزیع و با طرح بسته بندی مطابقت داده شده و سپس در انبار محصول انبارش می شوند.



( Sale ) `s other In Pardis