Packaging corner In Pishva ( Sale )

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




شرکت چاپ و بسته بندی اینپک هم یکی از شرکت‌های نو پا ولی حرفه‌ای در حوزه چاپ بسته بندی است.. است.فاده از دستگاه‌های به روز و حرفه‌ای تنها بخشی از کار این شرکت است.. نمونه کارهایی مختلفی هم در حوزه چاپ و طراحی بسته بندی ارائه کرده‌اند.

ما بعد از آماده سازی سفارشات آنها را در یک بسته بندی ثانویه قرار میدهیم و همانطور که گفته شد همراه آنها شناسنامه تولید هم عرضه می کنیم. همه این تولیدات بسته به نوع و اندازه در بسته بندی های ثانویه و با تعداد مشخص شده در هر بسته به سفارش دهنده تحویل داده می شوند. حدود یک سال است. که ما به یکپارچگی سیستم سفارشات روی آورده ایم، به این طریق که وقتی سفارشی در سیستم ثبت می شود در پایان هر مرحله ای به وسیله سیستم هایی که در هر دستگاه تعبیه شده پایان کار می خورد و به مرحله بعدی ارجاع داده می شود و این کار تا آماده سازی نهایی و بسته بندی و نشستن در انبار تا زمان تحویل ادامه پیدا می کند. به این وسیله تمامی ضایعات کار و مشخصات آن به طور کاملا اتوماتیک مشخص می شود. هوديس پارس در نظر دارد این شیوه را در آیندهای بسیار نزدیک به صورت سیستمی در سایت خود راه اندازی کند تا سفارش دهنده بتواند در هر مرحلهای سفارشات خود را پیگیری کند.

امیرهومن محمدی هستم مدیرعامل مجتمع چاپ و نشر هوديس پارس، من متولد ۵۸ هستم و در دانشگاه در رشته حسابداری تحصیل کرده ام. در ابتدای جوانی و حدود سال پیش بود که کار هودیس را با یک شرکت تبلیغاتی در خیابان سهرودی شروع کردم. آن موقع مجله خودرو را در آن دفتر منتشر می کردیم، هشت سال به این منوال گذشت آتلیه طراحی روز به روز پیشرفت کرد و وسیع تر شد و من همواره به فکر راه اندازی یک



( Sale ) `s other In Pishva