برای بلند کردن سپرها و جای دادن آنها در بین پشت بندهای سیستم هادی از جرثقیل است.فاده می کنند. در لبه این سپرها سوراخ ها یا قطعات اتصال ویژه ای برای بلندکردن آنها در نظر می گیرند. با به کارگیری روش صحیح کوبیدن سپرهای فولادی به درون زمین و نیز با است.فاده از داربست های موقتی مناسب می توان تضمین کرد که سپر طی کمترین زمان ممکن با کمترین هزینه و به گونه ای اصولی به درون زمین کوبیده خواهد شد. به ویژه می باید به این نکته مهم توجه کنیم که در صورت است.فاده از انواعی از ورق ها که دارای قفل و بست داخلی سازهای مناسبی هستند می توان به یک دیوار حایل دائمی نیز دست یافت.
در سپرکوبی برای گودها ابتدا در طرفین گود، سپرهایی را می کوبیم و سپس عملیات خاک برداری را شروع می کنیم. در گودها، پس از آنکه عمق خاکبرداری به حد کافی رسید، معمولاً به دلیل اساس مقطع و ممان اینرسی کم سپرها در کمرکش سپرها و بر روی آن ها تیرهای پشت بند افقیای (Wales) را نصب می کنیم، سپس قیدهای فشاری افقی (Struts) یا دستک هایی را در جهت عمود بر صفحهی سپرها به این پشت بندهای افقی وصل می کنیم.
همچنین سپرهای فولادی را می توان با است.فاده از انواع چکش های ضربه ای بادی (Compressed air-operated jack hammers) به درون خاک فرو کرد. گاهی اوقات نیاز است. که برای این کار از پتک های بزرگ (Sledge hammers) یا تُخماق های سنگین (Heavy mauls) استفاده کرد. می باید خاطرنشان کرد که احتمال واردآمدن صدمات بدنی به کارگران در هنگام است.فاده از وسایل دستی اخیر بسیار زیاد است. و اجرا و رعایت دستورالعمل های ویژه کار با آن ها بسیار جدی و ضروری است.. هر گونه برآمدگی در سطح زیرین فک ثابت چکش های ضربه ای را می باید برداشت تا هم به اپراتور دستگاه و هم به کلاهک سپر صدمه ای وارد نشود. است.فاده از کلاهک بر اثر کوبیدن سپر، صدمه ای به آن وارد نشود. کلاهک های سر سپر را می توان به سادگی بر روی سپر نصب کرده یا از آن جدا کرد.
هنگام کوبیدن سپرها می باید توجه داشت که امکان به جلو خم شدن آنها در حین اجرای کار وجود دارد. این تمایل در کلیه انواع سپرهای فولادی وجود دارد. با جای دادن و قفل و بست کردن ورق ها در داخل سیستم های کلاف ها یا پانل ها پیش از کوبیدن آنها معمولاً می توان بر این مشکل غلبه کرد.
پس از کوبش سپرها، خاک جلو آن ها را خالی می کنند. سپرها از طریق مقاومت و سختی خمشی خود رانش خاک را تحمل میکنند. سپرهای فولادی اگر به صورت یک صفحه ی مسطح باشند بر اثر کوبیده شدن به دلیل شعاع ژیراسیون (Radius of gyration) کم آن ها به راحتی دچار کمانش می شوند. همچنین صفحات مسطح به دلیل بسیار کم بودن اساس مقطع (Section modulus) و ممان اینرسی شان (Moment of inertia)، دارای مقاومت خمشی و سختی خمشی بسیار کمی خواهند بود و نمی توانند فشار رانشی خاک پس از انجام عملیات گودبرداری را تحمل کنند، لذا موجدار کردن و چین دار کردن صفحات، موجب افزایش بسیار زیاد شعاع ژیراسیون، اساس مقطع و ممان اینرسی آنها می شود. شکل موجهای سپرها می تواند به صورت های سینوسی، مستطیلی، ذوزنقه ای و نظایر آن ها باشد.