Sale Potassium carbonate In Ayene varzan Industrial City

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کاربرد آن در اکثر حوزه ها به ویژه شیشه، سرامیک، تولید سیلیکات پتاسیم و بی کربنات پتاسیم، مواد دارویی، صنایع غذایی، شوینده ها و پاک کننده ها، مواد شیمیایی عکس برداری، کودها و آفت کش های کشاورزی، خالص سازی گاز، افزودنی های لاستیک، کریستال های پلیمری، بازدارنده های خوردگی، سیمان و منسوجات را ممکن می سازد. به عنوان عامل خشک کننده (حذف آب از هوا) و کاهش اسیدیته مصرف دارد. در تولید مواد شیمیایی، کودهای شیمیایی، صابون و شیشه است.فاده شده و همچنین در فرمولاسیون ضدعفونی کننده ها، جوهر، رنگ ها و محصولات پاک کننده وجود دارد.

کربنات پتاسیم که به نام نمک تارتار و معادل لاتیل آن Potassium Carbonate به شکل پوکربنات پتاسیم خوراکی و صنعتی،پتاس Potassium Carbonate در سفید رنگ بوده و دارای طعمی همانند نمک می باشد که به صورت محلول در آب و نامحلول در اتانول است.. این ماده از رطوبت پذیری بالایی برخوردار بوه و ظاهر فیزیکی آن به صورت خیس می باشد و دارای قدرت قلیایی بالایی می باشد.

از کربنات پتاسیم یک ترکیب معدنی مهم بوده که در سایر صنایع نیز است.فاده می شود. شکل فیزیکی این ماده در دمای اتاق به حالت جامد سفید رنگ می باشد و فرم شیمیایی آن به یونهای پتاسیم و کربنات تقسیم می شود. انحلال این ماده در آب گرما زا است. و همچنین این ماده در دمای بالا قابل تجزیه بوده و دارای نقطه ذوب مشخصی نمی باشد.



( Sale ) `s other