Sale Potassium carbonate In Bijin Rey Industrial City

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



همچنین از این ماده در تولید کشمش است.فاده می گردد به طوری که ابتدا مقدار . کیلوگرم کربنات پتاسیم در لیتر روغن است.رالیایی ترکیب می گردد و پس از آن انگور برداشت شده از مزرعه را در آن فرو برده و آویزان میکنند تا خشک شود. است.فاده از این روش به گذشته های دور که در صنایعی همچون نساجی، صابون و تولید شیشه است.فاده می شد بر میگردد. همچنین از طریق حرارت دادن آن هیدروکسید پتاسیم تولید می گردید. از این ماده از دیرباز در پخت سریع نان ها نیز است.فاده می شد.

از کربنات پتاسیم یک ترکیب معدنی مهم بوده که در سایر صنایع نیز است.فاده می شود. شکل فیزیکی این ماده در دمای اتاق به حالت جامد سفید رنگ می باشد و فرم شیمیایی آن به یونهای پتاسیم و کربنات تقسیم می شود. انحلال این ماده در آب گرما زا است. و همچنین این ماده در دمای بالا قابل تجزیه بوده و دارای نقطه ذوب مشخصی نمی باشد.

کربنات پتاسیم (KCO) یک محلول قلیایی آلی شفاف و بی بو یا یک ترکیب شیمیایی جامد سفید و بی بو است. که به شکل گرانول بلور یا پودر موجود است.. KCO همچنین به عنوان کربنات پتاس شناخته می شود و در کودهای شیمیایی ، آکروشیمیایی، شیشه های مقاوم در برابر حرارت ، صابونها و در ساخت سایر ترکیبات شیمیایی مورد است.فاده قرار می گیرد. شرکت تهران رامتین چندین درجه کربنات پتاسیم را در ایران به مشتریان عرضه می کند.



( Sale ) `s other