Sale Potassium carbonate In Bomehen

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کاربرد آن در اکثر حوزه ها به ویژه شیشه، سرامیک، تولید سیلیکات پتاسیم و بی کربنات پتاسیم، مواد دارویی، صنایع غذایی، شوینده ها و پاک کننده ها، مواد شیمیایی عکس برداری، کودها و آفت کش های کشاورزی، خالص سازی گاز، افزودنی های لاستیک، کریستال های پلیمری، بازدارنده های خوردگی، سیمان و منسوجات را ممکن می سازد. به عنوان عامل خشک کننده (حذف آب از هوا) و کاهش اسیدیته مصرف دارد. در تولید مواد شیمیایی، کودهای شیمیایی، صابون و شیشه است.فاده شده و همچنین در فرمولاسیون ضدعفونی کننده ها، جوهر، رنگ ها و محصولات پاک کننده وجود دارد.

از این ماده همچنین در تولید فلورید آلومینیوم پتاسیم، دی اکسید تیتانیوم، تیوسیانات پتاسیم و در صنعت دارو به جهت تولید سولفونامیدهای طولانی مدت، کورتیزون، پروژسترون، دانستن، بنزوات، است.رادیول است.فاده می گردد. در صنعت قند نیز این ماده کابرد داشته، در رنگ سازی از کربنات پتاسیم به جهت تولید یین لین دار و بازیابی است.فاده می گردد. در صنایع چاپ از این ماده به جهت رنگ آمیزی و رنگ قابلمه است.فاده شده، از این ماده به جهت تولید آنتی اکسیدان لاستیک صنعتی و در پنبه سازی به جهت شستشو پشم و چربی بنبه است.فاده می شود.

بازدید کننده محترم در صورتیکه در زمینه مشاوره خرید و توزیع مواد اولیه شیمیایی نیاز به مشاوره با کارشناسان ما را دارید ، لطفا فرم را با دقت و به صورت صحیح تکمیل نمایید و همچنین در قسمت توضیحات شرح مختصری از درخواست خود را بیان نمایید تا کارشناس مربوطه با شما تماس حاصل نموده و بتوانند شما را یاری نمایید ، از توجه شما و اعتماد شما کمال تشکر را داریم که به کارشناسان آرکا آزما اطمینان دارید . شرکت آرکا آزما در تمامی مراحل کنار شما میباشد.



( Sale ) `s other