Sale Potassium carbonate In Chahrdangeh

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کربنات پتاسیم که به نام نمک تارتار و معادل لاتیل آن Potassium Carbonate به شکل پوکربنات پتاسیم خوراکی و صنعتی،پتاس Potassium Carbonate در سفید رنگ بوده و دارای طعمی همانند نمک می باشد که به صورت محلول در آب و نامحلول در اتانول است.. این ماده از رطوبت پذیری بالایی برخوردار بوه و ظاهر فیزیکی آن به صورت خیس می باشد و دارای قدرت قلیایی بالایی می باشد.

در صنایع غذایی کربنات پتاسیم در تولید ژله، غذاهای چینی، نودل، کیک، انواع شیرینی، کشمش سبز، پودر کاکائو و شراب مورد است.فاده قرار می گیرد. همچنین در سرامیک سازی، مواد منفجره، شیشه سازی، نساجی، شوینده های بهداشتی، کودهای شیمیایی، داروسازی، عکاسی، سفالگری، رنگ و جوهرهای چاپ، خوراک حیوانات، آتش خاموش کن ها و برای نرم کردن آب سخت به کار می رود. کربنات پتاسیم برای تولید سایر ترکیبات پتاسیم از جمله

این ماده در حالت خشک و محلول می تواند تحریک کننده پوست، سیستم تنفسی و چشم باشد و در هنگام تماس به صورت طولانی با پوست می تواند باعث ایجاد تحریکات در پوست گردد. این عملکرد کربنات پتاسیم به علت ویژگی سوزانندگی آن در آب می باشد که هنگام تماس با بافت های مرطوب بدن ایجاد می گردد. در صورت تماس این ماده با چشم، می بایست شستشو به مدت دقیقه انجام گردد.



( Sale ) `s other