Sale Potassium carbonate In Kharazmi Industrial City

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کربنات پتاسیم از مواد شیمیایی مهم در دارو و مواد اولیه صنایع سبک می باشد، از این ماده در موارد دیگری از جمله شیشه های نوری، لوله، میله جوش، لوله تلویزیون، چاپ، رنگ آمیزی، لامپ، رنگ، جوهر، آبکاری، چرم، سرامیک، کریستال، صابون و تولید دارو است.فاده می شود.

همچنین از این ماده در تولید کشمش است.فاده می گردد به طوری که ابتدا مقدار . کیلوگرم کربنات پتاسیم در لیتر روغن است.رالیایی ترکیب می گردد و پس از آن انگور برداشت شده از مزرعه را در آن فرو برده و آویزان میکنند تا خشک شود. است.فاده از این روش به گذشته های دور که در صنایعی همچون نساجی، صابون و تولید شیشه است.فاده می شد بر میگردد. همچنین از طریق حرارت دادن آن هیدروکسید پتاسیم تولید می گردید. از این ماده از دیرباز در پخت سریع نان ها نیز است.فاده می شد.

یکی از مهم ترین کاربردهای این ماده است.فاده در صنایع کشاورزی می باشد و به عنوان ماده اولیه در خوراک دام به منظور تامین نیاز پتاسیم در تغذیه دام می باشد. از دیگر کاربردهای آن می توان به است.فاده در کودها با توجه به آنکه پتاسیم یکی از سه رکن اصلی در کودهای کشاورزی بوده و از آن به عنوان عاملی موثر در بهبود و تقویت رشد گیاهان و حفاظت از آب و خاک می باشد. با توجه به علاقه شدید این ماده به جذب آب تاثیر به سزایی در مرطوب سازیی محیط گیاه و رشد و نمو آن از خود دارد.



( Sale ) `s other