Sale Potassium carbonate In Malard

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



از این ماده همچنین در تولید فلورید آلومینیوم پتاسیم، دی اکسید تیتانیوم، تیوسیانات پتاسیم و در صنعت دارو به جهت تولید سولفونامیدهای طولانی مدت، کورتیزون، پروژسترون، دانستن، بنزوات، است.رادیول است.فاده می گردد. در صنعت قند نیز این ماده کابرد داشته، در رنگ سازی از کربنات پتاسیم به جهت تولید یین لین دار و بازیابی است.فاده می گردد. در صنایع چاپ از این ماده به جهت رنگ آمیزی و رنگ قابلمه است.فاده شده، از این ماده به جهت تولید آنتی اکسیدان لاستیک صنعتی و در پنبه سازی به جهت شستشو پشم و چربی بنبه است.فاده می شود.

هم اکنون شرکت معتبر و با سابقه بازرگانی شیمیایی، پلیمری و تصفیه الساپا یکی از بی نظیرترین تامین کنندگان و فروشندگان انواع مواد شیمیایی است.. این مرکز مطمئن طیف بسیار وسیع و گوناگونی انواع مواد شیمیایی را از برندهای معتبر و با کیفیت در اختیار خریداران عزیز و گرامی قرار خواهد داد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه خرید و فروش و همچنین است.علام

تاثیر این ترکیب به علت خاصیت سوز آور آن ( در حالت محلول در آب) ایجاد میگردد و جذب آن به وسیله بافت های مرطوب در بدن منجر به بروز همین وضع خواهد شد. این ترکیب به شدت قلیایی یا بازی می باشد و سبب خوردگی یا تحریک بافت های زنده خواهد شد.



( Sale ) `s other