Sale Potassium carbonate In Nasirabad Industrial City

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



از کربنات پتاسیم یک ترکیب معدنی مهم بوده که در سایر صنایع نیز است.فاده می شود. شکل فیزیکی این ماده در دمای اتاق به حالت جامد سفید رنگ می باشد و فرم شیمیایی آن به یونهای پتاسیم و کربنات تقسیم می شود. انحلال این ماده در آب گرما زا است. و همچنین این ماده در دمای بالا قابل تجزیه بوده و دارای نقطه ذوب مشخصی نمی باشد.

یکی از مهم ترین کاربردهای این ماده است.فاده در صنایع کشاورزی می باشد و به عنوان ماده اولیه در خوراک دام به منظور تامین نیاز پتاسیم در تغذیه دام می باشد. از دیگر کاربردهای آن می توان به است.فاده در کودها با توجه به آنکه پتاسیم یکی از سه رکن اصلی در کودهای کشاورزی بوده و از آن به عنوان عاملی موثر در بهبود و تقویت رشد گیاهان و حفاظت از آب و خاک می باشد. با توجه به علاقه شدید این ماده به جذب آب تاثیر به سزایی در مرطوب سازیی محیط گیاه و رشد و نمو آن از خود دارد.

همانطور که میدانید انبار و ذخیره مناسب انواع مواد شیمیایی بسیار حائز اهمیت خواهد بود. زیرا برخی از مواد پلیمری و شیمیایی ناپایدار هستند و با مواد دیگر واکنش می دهند. بهتر است. پتاسیم کربنات را در یک محیطی کاملا خشک، سرد، با تهویه مناسب، دور از اسیدهای قوی و درون ظرف های سربسته نگهداری و ذخیره کرد. در صورت تماس با گرد این ترکیب، است.فاده کردن از ماسک توصیه خواهد شد.



( Sale ) `s other