Sale Potassium carbonate In Payetakht Industrial City

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



همانطور که میدانید عنصر پتاسیم یکی از اصلی ترین و ضروری ترین ماده مغذی مورد نیاز برای گیاهان است.. بزرگترین کاربرد دیگر این ترکیب در صنایع شیمیایی می باشد و از آن جهت تولید سایر ترکیبات شیمیایی دیگر مانند سیلیکات پتاسیم و ... به کار برده می شود.

KCO از سالها قبل برای تولید شیشه و صابون مورد است.فاده قرار می گرفته است.. روش های امروزی به ویژگی های اصلی ترکیب مانند توانایی آن در انتشار گرما (اگزوترمیک) تکیه می کنند و این باعث می شود که این ماده به عنوان یک آب شیرین کن مفید باشد. خاصیت جاذب آب آن در صنایع آکروشیمی و محصولات بهداشتی و زیبایی کاربردهایی پیدا می کند. علاوه بر این به عنوان ماده خشک کننده برای فرآوری میوه و همچنین در فرمولاسیون جوهرها و تونرها ، ضد عفونی کننده ها و مواد تمیز کننده است.فاده می شود.

پتاسیم یکی از مواد معدنی با اهمیت در بدن انسان می باشد و در سلامتی سایر اعضا نقش به سزایی دارد. با توجه به قلیایی بودن کربنات پتاسیم از این ماده در صنعت غذایی عمدتا به عنوان یک افزودنی به منظور تنظیم PH است.فاده می گردد و از این افزودنی بی خطر در طیف وسیعی به عنوان یک ماده افزودنی در صنعت غذا است.فاده می شود.



( Sale ) `s other