Sale Potassium carbonate In Payetakht Industrial City

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



از عمده کاربردهای دیگر این ماده می توان به است.فاده در عینک های خاص از جمله صفحه تلویزیون، لنز نوری، لوله اشعه کاتد، ساخت لعاب در ظروف سفالی، ساخت رنگدانه، جوهر چاپ و افزودنی در برخی محصولات غذایی و شکلات، برنزه کردن و چرم سازی، رنگ آمیزی و شستو پشم اشاره نمود.

بازدید کننده محترم در صورتیکه در زمینه مشاوره خرید و توزیع مواد اولیه شیمیایی نیاز به مشاوره با کارشناسان ما را دارید ، لطفا فرم را با دقت و به صورت صحیح تکمیل نمایید و همچنین در قسمت توضیحات شرح مختصری از درخواست خود را بیان نمایید تا کارشناس مربوطه با شما تماس حاصل نموده و بتوانند شما را یاری نمایید ، از توجه شما و اعتماد شما کمال تشکر را داریم که به کارشناسان آرکا آزما اطمینان دارید . شرکت آرکا آزما در تمامی مراحل کنار شما میباشد.

ماده اولیه تولید کربنات پتاسیم، کلرید پتاسیم می باشد که این ماده معدنی به وفور در هفت معدن نیومکزیکو، میشیگان و یوتا آمریکا یافت می شود. پروسه تولید این ماده به این نحو می باشد که در ابتدا کلرید پتاسیم به وسیله الکترولیز تبدیل به هیدروکسید پتاسیم می گردد و پس از آن این ماده با دی اکسید کربنات واکنش داده و بی کربنات پتاسیم تولید می شود. سپس با است.فاده از حرارت دادن به سه ماده آب، دی اکسید کربن و کربنات پتاسیم تبدیل می گردد.



( Sale ) `s other