Sale Potassium carbonate In Sahand Industrial City

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کربنات پتاسیم از مواد شیمیایی مهم در دارو و مواد اولیه صنایع سبک می باشد، از این ماده در موارد دیگری از جمله شیشه های نوری، لوله، میله جوش، لوله تلویزیون، چاپ، رنگ آمیزی، لامپ، رنگ، جوهر، آبکاری، چرم، سرامیک، کریستال، صابون و تولید دارو است.فاده می شود.

کاربرد آن در اکثر حوزه ها به ویژه شیشه، سرامیک، تولید سیلیکات پتاسیم و بی کربنات پتاسیم، مواد دارویی، صنایع غذایی، شوینده ها و پاک کننده ها، مواد شیمیایی عکس برداری، کودها و آفت کش های کشاورزی، خالص سازی گاز، افزودنی های لاستیک، کریستال های پلیمری، بازدارنده های خوردگی، سیمان و منسوجات را ممکن می سازد. به عنوان عامل خشک کننده (حذف آب از هوا) و کاهش اسیدیته مصرف دارد. در تولید مواد شیمیایی، کودهای شیمیایی، صابون و شیشه است.فاده شده و همچنین در فرمولاسیون ضدعفونی کننده ها، جوهر، رنگ ها و محصولات پاک کننده وجود دارد.

این ماده در حالت خشک و محلول می تواند تحریک کننده پوست، سیستم تنفسی و چشم باشد و در هنگام تماس به صورت طولانی با پوست می تواند باعث ایجاد تحریکات در پوست گردد. این عملکرد کربنات پتاسیم به علت ویژگی سوزانندگی آن در آب می باشد که هنگام تماس با بافت های مرطوب بدن ایجاد می گردد. در صورت تماس این ماده با چشم، می بایست شستشو به مدت دقیقه انجام گردد.



( Sale ) `s other