Sale Potassium carbonate In Shahr ray

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



قابل توجه است. که در حال حاضر حجم قابل توجهی از کربنات پتاسیم در دنیا به منظور تولید کود مورد است.فاده قرار گرفته و این کود پتاسیم مصرفی در گیاهان، رشد و تغذیه مناسب گیاه را فراهم می کند. از میزان تولید معادل میلیون تن کربنات پتاسیم در آمریکا، معادل درصد آن صرف است.فاده در کود ها شده است.. زیرا که این ماده نقشی حیاتی در رشد و نمو گیاه ایفا می کند و پتاس یکی از عناصر اصلی در کنار نیتروژن و فسفر می باشد. پس از آن از عمده مصارف این ماده می توان به کاربرد در مواد شیمیایی از جمله سیلیکات پتاسیم اشاره نمود.

کربنات پتاسیم یکی از عناصر اصلی پتاس و نمک های ترش می باشد که از لحاظ قدمت این ماده با است.فاده از حرارت دادن پتاس در کوره و جداسازی ناخالصی و در نهایت باقی ماندن پودری سفید با دانه های ریز تولید می گردید. اولین تولید صنعتی کربنات پتاسیم به وسیله ساموئل هاپکینز در سال ثبت گردید و در اویل قرن به عنوان ماده موثر در نان های بزرگ است.فاده گردید.

نام های دیگر این ماده پتاس، پوت کرب و مروارید (خاکستر مروارید)، کربنات پتاس و نمک تارتار است.. حلالیت آن در آب گرم در میلی لیتر در درجه سانتیگراد و گرم در میلی لیتر در درجه است.. نامحلول در الکل و است.ون. فشار بخار آن بسیار کم است.، بنابراین تعیین نقطه ذوب آن دشوار است.. این ماده ظاهری مرطوب و آبکی دارد یعنی خاصیت جذب رطوبت از محیط را دارد. هنگامی که در آب حل می شود، pH آب به شدت افزایش می یابد و قلیایی می شود.



( Sale ) `s other