Sale Potassium carbonate In Shams abad Industrial City

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



هم اکنون شرکت معتبر و با سابقه بازرگانی شیمیایی، پلیمری و تصفیه الساپا یکی از بی نظیرترین تامین کنندگان و فروشندگان انواع مواد شیمیایی است.. این مرکز مطمئن طیف بسیار وسیع و گوناگونی انواع مواد شیمیایی را از برندهای معتبر و با کیفیت در اختیار خریداران عزیز و گرامی قرار خواهد داد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه خرید و فروش و همچنین است.علام

پتاسیم کربنات یکی از پرفروش ترین و کاربردی ترین مواد به حساب می آید و در صنایع گوناگونی که در متن بالا به آن اشاره نمودیم، نقش کاربردی دارد. شرکت الساپا از معتبرترین فروشندگان و تامین کنندگان مواد شیمیایی است.. این مرکز با سابقه کیفیت بالای مواد را در اولویت مهم و اصلی خود قرار می دهد. شما خریداران گرامی به آسانی می توانید برای کسب آگاهی، است.علام قیمت این ترکیب و خرید نمودن آن با کارشناسان ما در واحد فروش الساپا تماس حاصل فرمایید.

کربنات پتاسیم که به نام نمک تارتار و معادل لاتیل آن Potassium Carbonate به شکل پوکربنات پتاسیم خوراکی و صنعتی،پتاس Potassium Carbonate در سفید رنگ بوده و دارای طعمی همانند نمک می باشد که به صورت محلول در آب و نامحلول در اتانول است.. این ماده از رطوبت پذیری بالایی برخوردار بوه و ظاهر فیزیکی آن به صورت خیس می باشد و دارای قدرت قلیایی بالایی می باشد.



( Sale ) `s other