Sale Potassium carbonate In Sharyar

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



همانطور که میدانید عنصر پتاسیم یکی از اصلی ترین و ضروری ترین ماده مغذی مورد نیاز برای گیاهان است.. بزرگترین کاربرد دیگر این ترکیب در صنایع شیمیایی می باشد و از آن جهت تولید سایر ترکیبات شیمیایی دیگر مانند سیلیکات پتاسیم و ... به کار برده می شود.

کربنات پتاسیم (KCO) یک محلول قلیایی آلی شفاف و بی بو یا یک ترکیب شیمیایی جامد سفید و بی بو است. که به شکل گرانول بلور یا پودر موجود است.. KCO همچنین به عنوان کربنات پتاس شناخته می شود و در کودهای شیمیایی ، آکروشیمیایی، شیشه های مقاوم در برابر حرارت ، صابونها و در ساخت سایر ترکیبات شیمیایی مورد است.فاده قرار می گیرد. شرکت تهران رامتین چندین درجه کربنات پتاسیم را در ایران به مشتریان عرضه می کند.

یکی از مهم ترین کاربردهای این ماده است.فاده در صنایع کشاورزی می باشد و به عنوان ماده اولیه در خوراک دام به منظور تامین نیاز پتاسیم در تغذیه دام می باشد. از دیگر کاربردهای آن می توان به است.فاده در کودها با توجه به آنکه پتاسیم یکی از سه رکن اصلی در کودهای کشاورزی بوده و از آن به عنوان عاملی موثر در بهبود و تقویت رشد گیاهان و حفاظت از آب و خاک می باشد. با توجه به علاقه شدید این ماده به جذب آب تاثیر به سزایی در مرطوب سازیی محیط گیاه و رشد و نمو آن از خود دارد.



( Sale ) `s other