Sale Potassium carbonate In Varamin

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این ماده باید در یک مکان سرد و خشک، دور از اسیدهای قوی، با تهویه مناسب و درون ظروف درب بسته نگهداری شود. هنگام تماس با گرد کربنات پتاسیم است.فاده از ماسک توصیه می­شود. در صورتی که این ماده بر روی زمین و یا مکان دیگری ریخته شود ، قسمت­های آلوده باید با آب کاملا شسته‌ شود . این ماده در بسته­ بندی کیلوگرمی موجود می­باشد.

از عمده کاربردهای دیگر این ماده می توان به است.فاده در عینک های خاص از جمله صفحه تلویزیون، لنز نوری، لوله اشعه کاتد، ساخت لعاب در ظروف سفالی، ساخت رنگدانه، جوهر چاپ و افزودنی در برخی محصولات غذایی و شکلات، برنزه کردن و چرم سازی، رنگ آمیزی و شستو پشم اشاره نمود.

همچنین از این ماده در تولید کشمش است.فاده می گردد به طوری که ابتدا مقدار . کیلوگرم کربنات پتاسیم در لیتر روغن است.رالیایی ترکیب می گردد و پس از آن انگور برداشت شده از مزرعه را در آن فرو برده و آویزان میکنند تا خشک شود. است.فاده از این روش به گذشته های دور که در صنایعی همچون نساجی، صابون و تولید شیشه است.فاده می شد بر میگردد. همچنین از طریق حرارت دادن آن هیدروکسید پتاسیم تولید می گردید. از این ماده از دیرباز در پخت سریع نان ها نیز است.فاده می شد.



( Sale ) `s other