Sale Potassium carbonate In lalezar market

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این ماده در حالت خشک و محلول می تواند تحریک کننده پوست، سیستم تنفسی و چشم باشد و در هنگام تماس به صورت طولانی با پوست می تواند باعث ایجاد تحریکات در پوست گردد. این عملکرد کربنات پتاسیم به علت ویژگی سوزانندگی آن در آب می باشد که هنگام تماس با بافت های مرطوب بدن ایجاد می گردد. در صورت تماس این ماده با چشم، می بایست شستشو به مدت دقیقه انجام گردد.

این ماده کاربردهای فراوانی در صنعت دارد از جمله کارایی آن در جوشکاری لحیم و پوشش در جوشکاری به حالت قوسی، به عنوان یک عامل موثر در پوشش فلاکس و روغن جوش و همچنین جلوگیری از کاهش عملکرد جوش حاصل از پوشش فلاکس ناشی از اکسیداسیون می باشد.

از این ماده همچنین در تولید فلورید آلومینیوم پتاسیم، دی اکسید تیتانیوم، تیوسیانات پتاسیم و در صنعت دارو به جهت تولید سولفونامیدهای طولانی مدت، کورتیزون، پروژسترون، دانستن، بنزوات، است.رادیول است.فاده می گردد. در صنعت قند نیز این ماده کابرد داشته، در رنگ سازی از کربنات پتاسیم به جهت تولید یین لین دار و بازیابی است.فاده می گردد. در صنایع چاپ از این ماده به جهت رنگ آمیزی و رنگ قابلمه است.فاده شده، از این ماده به جهت تولید آنتی اکسیدان لاستیک صنعتی و در پنبه سازی به جهت شستشو پشم و چربی بنبه است.فاده می شود.



( Sale ) `s other