Sale Potassium carbonate In lalezar market

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



پتاسیم کربنات یکی از پرفروش ترین و کاربردی ترین مواد به حساب می آید و در صنایع گوناگونی که در متن بالا به آن اشاره نمودیم، نقش کاربردی دارد. شرکت الساپا از معتبرترین فروشندگان و تامین کنندگان مواد شیمیایی است.. این مرکز با سابقه کیفیت بالای مواد را در اولویت مهم و اصلی خود قرار می دهد. شما خریداران گرامی به آسانی می توانید برای کسب آگاهی، است.علام قیمت این ترکیب و خرید نمودن آن با کارشناسان ما در واحد فروش الساپا تماس حاصل فرمایید.

از عمده روش های دیگر می توان به فرآیند اصلاح شده آن به نام Engel Precht اشاره نمود به طوری که در آن کلرید پتاسیم، اکسید منیزیم، کربنات منیزیم و دی اکسید کربن با یکدیگر تحت فشار قرار گرفته و نمک مضاعف تولید می گردد. پس از آن این نمک با است.فاده از حرارات دادن تبدیل به کربنات پتاسیم می شود. از دیگر روش های تولید می توان به است.فاده از چوب و خاکستر سبزیجات اشاره نمود که در حال حاضر این روش منسوخ شده است..

از کربنات پتاسیم یک ترکیب معدنی مهم بوده که در سایر صنایع نیز است.فاده می شود. شکل فیزیکی این ماده در دمای اتاق به حالت جامد سفید رنگ می باشد و فرم شیمیایی آن به یونهای پتاسیم و کربنات تقسیم می شود. انحلال این ماده در آب گرما زا است. و همچنین این ماده در دمای بالا قابل تجزیه بوده و دارای نقطه ذوب مشخصی نمی باشد.



( Sale ) `s other