Sale Potassium hydroxide In Bomehen

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



دمای ذوب هیدورکسید پتاسیم درجه سانتی گراد و نقطه جوش آن درجه سانتی گراد می باشد و همچنین قدرت انحلال پذیری آن در دمای درجه سانتی گراد به میزان گرم بر لیتر آب می باشد. هیدروکسید پتاسیم قابلیت اشتعال نداشته و در الکل، پلیسرول محلول، دراتر و آمونیاک نامحلول می باشد. هیدروکسید پتاسیم همانند هیدورکسید سدیم به هنگام انحلال در آب از خود گرما تولید می کند.

دانشمندان از دیرباز احتمال می داند که خاکهای قلیایی موجود در طبیعت اکسید فلزها باشند، اما ماهیت هیدروکسید پتاسیم تا اوائل قرن میلادی مورد بررسی قرار نگرفت. به نحوی که دانشمند سر شناس، لاووازیه نمی دانست جزء اصلی آن از چه تشکیل شده است. و تنها گمان می زد ازت یکی از اجزاء اصلی تشکیل دهنده آن باشد که به نظر می رسد این اشتباه، از شباهت هیدروکسید پتاسیم به نمک آهای آمونیوم مایع بر گرفته شده باشد.

از دیگر است.فاده های این ماده در کشاورزی می توان به است.فاده از آن در علف کش ها و قارچ ها اشاره نمود.به جهت جلوگیری از آفات، ترکیب فسفوروس اسید با هیدروکسید پتاسیم به طور منظم بر روی گیاهان اسپری می گردد. وجود پتاس همچنین به تنظیم PH خاک های اسیدی نیز کمک می کند.



( Sale ) `s other