Sale Potassium hydroxide In Dehak Industrial City

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



دمای ذوب هیدورکسید پتاسیم درجه سانتی گراد و نقطه جوش آن درجه سانتی گراد می باشد و همچنین قدرت انحلال پذیری آن در دمای درجه سانتی گراد به میزان گرم بر لیتر آب می باشد. هیدروکسید پتاسیم قابلیت اشتعال نداشته و در الکل، پلیسرول محلول، دراتر و آمونیاک نامحلول می باشد. هیدروکسید پتاسیم همانند هیدورکسید سدیم به هنگام انحلال در آب از خود گرما تولید می کند.

از هیدروکسید پتاسیم برای تشخیص تریکومونادها و ریسه (هیفا) قارچ ها نیز است.فاده می گردد، به نحوی که نمونه های مو، بافت ناخن، پوست را پس از خراشیدن به صورت مستقیم در محلول قرار داده می شود. جهت آزمایش وجود قارچ در ترشحات واژینال نیز از هیدروکسید پتاسیم است.فاده می گردد. علاوه بر آن از آن به عنوان نرم کننده جهت جلوگیری از برآمدگی ناخن تیز است.فاده می گردد.

یکی از شکستهاربردترین مصارف هیدروکسید پتاسیم، در تولید صابون می باشد. اگرچه از هیدروکسید سدیم جهت تولید صابون نیز است.فاده می گردد، اما صابون تولید شده توسط هیدروکسید پتاسیم نرم تر بوده و انحلال پذیری بیشتر و نیاز کمتر به آب جهت تبدیل به صابون مایع را دارد. در نتیجه صابون تولید شده با هیدروکسید پتاسیم تاثیر بیشتری به نسبت صابون تولید شده توسط هیدروکسید سدیم از خود دارد.



( Sale ) `s other