Sale Potassium hydroxide In Firozkooh Industrial City

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



پتاسیم هیدروکسید از قوی ترین سودها و دارای کاربردهای بسیاری در صنعت است.. یکی از کاربردهای مهم این باز، خنثی سازی اسیده ها است.. این پودر جامدی بی بو، سفید و ناهموار است. که اغلب محلول در آب است.. بر خلاف هیدروکسید سدیم، هیدروکسید پتاسیم عاری از کلر می باشد و در نتیجه می توان از آن برای خنثی سازی موادی که در باید عدم حضور کلر خنثی شوند است.فاده کرد. این ماده دارای قدرت بازی بیشتری نسبت به سدیم هیدروکسید بوده و حلالیت آن در آب از سدیم هیدروکسید یشتر است.. این ماده همچنین در ساخت شوینده هایی همچون انوع صابون ها، و صنایع مختلفی مثل لیتوگرافی و رنگبرها کاربرد بسزایی دارد. حل شدن پتاس مانند هیدروکسید سدیم  در آب گرمازا است. . در شیمی تجزیه تیتراسیون با است.فاده از محلول‌های  پتاسیم برای سنجش اسیدها است.فاده می شود.

فروش و عرضه انواع مواد پایه شیمیایی و سورفکتانت و نانومواد شامل کیتوزان، نانوکیتوزان، انواع نانو مواد کربنی، نانو گرافن و مشتقات آن، نانولوله های کربنی تک دیواره و چند دیواره، کربن فعال، نانو ذرات مس، نانوذرات نیکل، نانودرات روی، نانوذرات دی اکسید سیلسیوم، نانوذرات دی اکسید تیتانیوم، نانوذرات منگنز و &#; با قیمت مناسب  و کیفیت عالی در مقادیر دلخواه توسط این شرکت صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و همچنین جهت ثبت سفارش به قسمت خرید محصول مراجعه نمایید.

تماس آن با دست آن را به راحتی محلول شکل در آورده، دست را چرب کرده و باعث ایجاد صابون می گردد. جالب است. بدانید که تولید صابون نیز از تماس چربی از جمله چربی دست با هیدورکسید پتاسیم به وجود می آید. هیدروکسید پتاسیم در تماس با دی اکسید کربن موجود در هوا امکان تبدیل به کربنات پتاسیم را دارد. شایان ذکر است. محلول های هیدروکسید پتاسیم با غلظت در حدود . درصد با پوست تحریک کننده و با غلظت های بالاتر از درصد خورنده هستند.



( Sale ) `s other