Sale Potassium hydroxide In Qarchak

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



استفاده از هیدروکسید پتاسیم در صنعت پتروشیمی و پالایش نفت در جهت از بین بردن اسیدهای آلی و ترکیبات گوگرد نقش به سزایی از خود دارد. هیدروکسید پتاسیم با است.فاده از قابلیت جذب خود، امکان جذب دی اکسید کربن، تری اکسید گوگرد و نیتروژن اکسید را دارد. از دیگر کاربردهای آن می توان به نقش آن به عنوان کاتالیزور در فرآیند تولید بیودیزل از روغن و چربی طبق فرآیند ترانس است.ریفیکاسیون اشاره نمود.

تماس آن با دست آن را به راحتی محلول شکل در آورده، دست را چرب کرده و باعث ایجاد صابون می گردد. جالب است. بدانید که تولید صابون نیز از تماس چربی از جمله چربی دست با هیدورکسید پتاسیم به وجود می آید. هیدروکسید پتاسیم در تماس با دی اکسید کربن موجود در هوا امکان تبدیل به کربنات پتاسیم را دارد. شایان ذکر است. محلول های هیدروکسید پتاسیم با غلظت در حدود . درصد با پوست تحریک کننده و با غلظت های بالاتر از درصد خورنده هستند.

امروزه در اکثر معادن علاوه بر کاربرد باتری در خوردرو ها و ماشین آلات برای انجام بعضی از امور از جمله روشنایی انفرادی یا حمل زغال به بیرون از تونل و غیره، به تجهیزات خاصی نیاز است. که  این تجهیزات به نوبه ی خود منبع جدید انرژی لازم دارند.



( Sale ) `s other