Sale Potassium hydroxide In Sharyar

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



دمای ذوب هیدورکسید پتاسیم درجه سانتی گراد و نقطه جوش آن درجه سانتی گراد می باشد و همچنین قدرت انحلال پذیری آن در دمای درجه سانتی گراد به میزان گرم بر لیتر آب می باشد. هیدروکسید پتاسیم قابلیت اشتعال نداشته و در الکل، پلیسرول محلول، دراتر و آمونیاک نامحلول می باشد. هیدروکسید پتاسیم همانند هیدورکسید سدیم به هنگام انحلال در آب از خود گرما تولید می کند.

پتاسیم هیدروکسید یک ترکیب معدنی بی رنگ و سمی که پتاس نیز نامیده می شود. پتاس و سود از قوی ترین بازها هستند. انحلال هیدروکسید پتاسیم در آب بسیار گرمازا است.. هیدروکسید پتاسیم کاربرد های صنعتی بسیاری دارد که به دلیل ماهیت خورندگی و واکنش پذیری آن با اسیدها است..

بازدید کننده محترم در صورتیکه در زمینه مشاوره خرید و توزیع مواد اولیه شیمیایی نیاز به مشاوره با کارشناسان ما را دارید ، لطفا فرم را با دقت و به صورت صحیح تکمیل نمایید و همچنین در قسمت توضیحات شرح مختصری از درخواست خود را بیان نمایید تا کارشناس مربوطه با شما تماس حاصل نموده و بتوانند شما را یاری نمایید ، از توجه شما و اعتماد شما کمال تشکر را داریم که به کارشناسان آرکا آزما اطمینان دارید . شرکت آرکا آزما در تمامی مراحل کنار شما میباشد.



( Sale ) `s other