Sale Potassium iodine In Varamin

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



&#;&#;&#;&#;&#;: &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;. &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;‌&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;. &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;‌&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;.

این دارو باید حتما به دور از نور نگهداری شود زیرا نور سبب از بین رفتن اثر ید می شود . در ظروف در بسته و در جای خشک و خنک نگهداری شود. در صورت تشکیل کریستال، ظرف حاوی دارو در یک ظرف آب گرم قرار داده شود و به آرامی تکان داده شود تا کریستال ها حل شوند.

مال‌کالا بزرگ‌ترین فروشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و تهیه و توزیع کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی از بزرگترین و معروفترین برندهای دنیا می باشد. مال‌کالا سعی دارد مرجع تخصصی نقد و بررسی و نیز فروش اینترنتی کالاها، تجهیزات و ملزومات تخصصی در حوزه های پزشکی و آزمایشگاهی را به کابران عمومی و یا تخصصی همچون بیمارستان ها و مراکز درمانی در ایران ارائه دهد.



( Sale ) `s other