Fireproof textiles In Nasirabad Industrial City ( Sale )

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




کارخانه های نساجی برای بهبود کیفیت پارچه های نسوزی که تولید می کنند از ترکیب الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی است.فاده می کنند ، اما اگر نمی توانید طبیعی بودن یا مصنوعی بودم الیاف پارچه ی نسوز را تشخیص دهید می توانید از یک راه ساده برای تشخیص طبیعی بودن یا مصنوعی بودن الیاف پارچه است.فاده کنید، تکه ای از پارچه را بسوزانید، اگر پس از سوختن پارچه به صورت پودر در آمد، الیاف آن طبیعی است.. اما اگر پس از سوختن الیاف پارچه به صورت گوله در آمد، جنس الیاف پارچه از مواد نفتی و پارچه ی مورد نظر دارای الیاف مصنوعی است..

پارچه های آزبست بسته به گریدی که دارند دارای مقاومت حرراتی تا ۵ درجه سانتی گراد است.. پارچه های آزبست هر سالانه در مقیاس بالا و کیفیت مناسب در ایران تولید می شود و به سایر کشورها صادر می شود. نکته ی بعدی در مورد پارچه های ازبست این است. که این پارچه ها دارای کاربرد متعددی هستند و  از جمله کاربردهای آن می توان به تهیه ی لباس ها و دستکش های صنعتی نسوز، عایق کاری و حررات گیری تاسیسات ساختمانی، کارخانه ها و دیگ های بخار اشاره کرد.

پارچه های نسوز سیلیکونی به عنوان عایق الکتریکی: پارچه های سیلیکونی به دلیل مقاومت بالایی در برابر ولتاژهای بسیار بالا دارند در برخی موارد به عنوان عایق الکتریکی نیز مورد است.فاده قرار می گیرند. همچنین این نوع پارچه های سیلیکونی برای دستکش های عایق، پارچه های عایق و … مناسب هستند.



( Sale ) `s other In Nasirabad Industrial City