Sale Sodium bicarbonate In Sahand Industrial City

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در شرايط خاص و نظارت ويژه پزشك قابل است.فاده است.: مطالعات حیوانی مواردی از عارضه جانبی برای جنین نشان داده است. و مطالعات انسانی به اندازه کافی در دست نیست. منافع دارو در مقابل خطرات احتمالی، تعیین کننده مصرف یا عدم مصرف این دارو در دوران بارداری است..

جوش شیرین ،سدیم هیدروژن کربنات ،بی کربنات سودا ،بی کربوهیدرات سودا بی کربنات سدیم ماده شیمیایی است. که از یون های سدیم و یون های بی کربنات تشکیل شده است. . پودری بلوری یا گرانول سفید رنگ است. ، بی بو و طعمی شور دارد . هنگامی که با اسید مخلوط شود گاز دی اکسید کربن تولید می کند که باعث انبساط خمیر می شود (دی اکسید کربن یک محصول جانبی مهم بی کربنات سدیم از ترکیب با یک اسید می باشد.). بی کربنات سدیم یا همان جوش شیرین بعنوان یک ماده شیمیایی تجاری مهم کاربردهای زیادی در صنعت دارد. بی کربنات سدیم ماده اصلی تولید بیکینگ پودر می­ باشد. بی کربنات سدیم در پودر های پخت مثل : پودر کیک – پودرهای سوخ ...

جوش شیرین ماده‌ای بی‌بو و بی‌طعم است.، دارای کمی خاصیت بازی است. و به صورت پودر سپید یا بلورین می‌باشد. بی‌کربنات سدیم جاذب رطوبت و بوگیر است.. جوش شیرین برای متخلخل کردن خمیر نان و نیز برای کم کردن اسید معده و درمان سوزش آن به کار می‌رود. در دمای معمولی ٫ گرم بی‌کربنات سدیم در گرم آب حل می‌شود. اما در اتانول به مقدار کم محلول است..



( Sale ) `s other