Sale Sodium bicarbonate In lalezar market

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شرکت توسعه و تجارت پیشرو اندیش درستکار از سال در زمینه تولید و پخش انواع مواد اولیه شیشه گری فعالیت خود را آغاز نموده است.. این شرکت در زمینه تأمین مواد خام و اولیه جهت کارخانجات شیشه گری مشغول بوده و فعالیت‌های این شرکت با کارخانجاتی همچون بلور کاوه، بلور و شیشه اصفهان، نوری تازه، نفیس شیشه، گمین، کریستال ایران، خاور بلور، شیشه گاز، شیشه مینا، شیشه ایران، شیشه همدان و… می‌باشد. همچنین نمایندگی و پخش محصولات شرکت‌های کاوه و آذر سهند و اردکان در زمینه شیشه‌های جام، رفلکس، آیینه و رنگی می‌باشد.

بی کربنات سدیم (NaHCO) جامدی کریستالی به رنگ سفید است. که با نام های دیگری همچون سدیم هیدروژن کربنات، جوش شیرین، Baking Soda ،Cooking Soda ،Bread Soda و یا Bicarbonate Soda نیز شناخته می شود. این نمک در آب محلول است. و حلالیت آن در حضور کربنات سدیم کاهش می یابد، و به صورت مخلوط در بسیاری از مواد معدنی نیز یافت می شود.

در شرايط خاص و نظارت ويژه پزشك قابل است.فاده است.: مطالعات حیوانی مواردی از عارضه جانبی برای جنین نشان داده است. و مطالعات انسانی به اندازه کافی در دست نیست. منافع دارو در مقابل خطرات احتمالی، تعیین کننده مصرف یا عدم مصرف این دارو در دوران بارداری است..



( Sale ) `s other