Sale Sodium metabisulphite In Bijin Rey Industrial City

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



متا بی سولفیت سدیم به شکل تجاری عموما به شکل پودری و با خلوص بالای ۸ درصد و با گرید خوراکی (Food Grade) عرضه می‌شود. کاربردهای متنوع SMBS در صنایع مختلف باعث شده تا شرکت‌های مختلفی در ایران و جهان به تولید صنعتی این ماده شیمیایی بپردازند. امروزه برندهای مختلف وارداتی چینی و ایرانی سدیم متا بی سولفیت در بازار ایران در دسترس می‌باشد.

سدیم متابی سولفیت در ترکیب با آب باعث جذب اکسیژن موجود در آب و آزاد شدن گاز دی‌اکسید گوگرد (SO) می گردد که باعث ایجاد بوی نامطبوعی گردیده و تنفس را دچار مشکل می نماید . آزاد کردن دی‌اکسید گوگرد باعث تبدیل سدیم متابی سولفیت به یک عامل کاهنده قوی در آب گشته و به همین دلیل نبایستی در رودخانه‌ها و دریاچه‌ها ریخته شود چون بطور جدی باعث مختل شدن زندگی حیوانات و گیاهان می گردد. به همین دلیل میزان است.فاده از سدیم متابی سولفیت به شدت کاهش یافته و به جای آن حاملهایی چون پیروکسید هیدروژن با تأثیری مشابه و بدون بو جهت است.ریلیزاسیون تجهیزات است.فاده می گردد.

کلیه نمونه‌های سدیم متابی سولفیت بایستی در جای خشک و خنک نگهداری گردند. اگر دما از  °C و رطوبت از % تجاوز ننماید تا شش ماه ثابت باقی می مانند. اگر درجه حرارت یا رطوبت از حد تعیین شده بالاتر رود ممکن است. باعث کاهش SO و تغییر PH محلول گردد. در دمای زیر  °C به صورت کریستال در می‌آید.



( Sale ) `s other