Sale Sodium metabisulphite In Varamin

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



سدیم متا بی سولفیت (MBS، سدیم دی سولفیت) نمک سدیم اسید دی سولفور (پیروسولفور) است.. این ماده همچنین معمولاً به‌عنوان نگه‌دارنده به محصولات غذایی مختلف اضافه می‌شود. سدیم متا بی سولفیت در درجه اول به‌عنوان یک آنتی‌اکسیدان و عامل ضد میکروبی در طیف گسترده‌ای از غذاها و داروها است.فاده می‌شود. مطالعات بافت معده نشان می‌دهد که سدیم متا بی سولفیت می‌تواند پر اکسیداسیون چربی و آپوپتوز را به‌صورت وابسته به دوز افزایش دهد.

متابی سولفیت سدیم SMBS یا سدیم متابی ‌سولفیت پودر کریستال شده سولفور دی اکسید و یک ترکیب معدنی (غیر آلی) تشکیل شده از اکسیژن ، سولفور و سدیم می باشد که برخی مواقع دی سدیم نامیده می شود. از این ترکیب معمولا به عنوان یک عامل ضد عفونی کننده ، آنتی اکسیدان و عامل نگهدارنده مورد است.فاده قرار می گیرد. متابی سولفیت سدیم در ترکیب با آب اکسیژن موجود در آب را جذب نموده و باعث آزاد شدن گاز دی ‌اکسید گوگرد SO می شود که این امر موجب تولید بوی نامطبوعی شده که تنفس را مختل می نماید. به منظور تزریق متابی سولفیت سدیم SMBS می توانید از

فروشگاه ATR-MED، با تشکیل تیمی از نخبگان کشور (عضو بنیاد ملی نخبگان و دارای مقالات علمی متعدد ثبت‌شده در مجلات معتبر) که ارتباط نزدیک علمی با مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی اروپا و آمریکایی را دارد، فعالیت خود را به‌طور تخصصی در زمینه فروش آنلاین جامع محصولات علوم زیستی و خدمات آزمایشگاهی ارائه می دهد.



( Sale ) `s other