Sale Sulfamic acid In qarchak Industrial City

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شرکت پیشگامان نانو مواد ایرانیان در سال با همکاری جمعی از دانشجویان دکترا و ارشد با چندین سال سابقه تاسیس شد. با عنایت خداوند و تلاش پرسنل، شرکت پیشگامان نانو مواد ایرانیان به درجه بالایی از تولید محصولاتی بر پایه علوم نانو فناوری و تامین نانو ذرات و تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط در ایران و خارج از مزرهای ایران رسیده است..

افزایش تقاضا برای این محصول شیمیایی در چین و هند به دلیل افزایش مصرف محصولات آن در بسته‌بندی‌های کاغذی، پلاستیک‌ها، داروسازی و رنگ‌دانه‌ها، عامل اصلی رشد بازار است.. پیش‌بینی می‌شود افزایش سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های تحقیق و توسعه برای معرفی نوع پیشرفته سولفامیک اسید موجب تسریع رشد بازار در آینده نزدیک شود. برآورد می‌شود چین به دلیل حضور تولیدکنندگان اصلی و رشد در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی، بیشترین سهم بازار را تا سال در اختیار داشته باشد.

همانطور که در مطالب بالا گفته شد سولفامیک اسید در بسیاری از صنعت ها مثل صنایع نساجی، صنایع غذایی و .. کاربرد دارد و برای مصارف متنوعی از جمله ساخت رنگ و رسوب زدایی و &#; است.فاده می‌شود. خرید این محصول کار سختی نیست! به کارخانه‌داران و صاحبین کسب و کارهای بزرگ پیشنهاد می‌شود برای تهیه این محصول از مشاوره رایگان



( Sale ) `s other