patch panel In West of Tehran ( Sale, implementation consultation )

patch panel-1
patch panel-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




دومین مشکل در هنگام انتقال دو کاربر در یک محیط اتفاق می‌افتد. برای انتقال باید مسیرهای کابل‌کشی تغییر کنند که همین موجب اتلاف وقت زیاد و صرف هزینه‌های گزاف می‌گردد. این در حالی است. که با است.فاده از Patch Panel می‌توان با یک پچ کورد، پورت‌های مربوط به هر کاربر را به راحتی منتقل نمود. همچنین برای قطع ارتباط نیازی به خارج کردن سوکت نیست و سوکت‌ها طولانی عمر بیشتری خواهند داشت.

patch panel ها مثل سایر تجهیزات شبکه از است.اندارد رده بندی سرعت پشتیبانی می کنند و در بازار انواع پچ پنل های Cate ، Cat و &#;ا را مشاهده خواهید کرد . پچ پنلهای شبکه باید با است.اندارد سایر تجهیزات هماهنگ  باشد. مثلا اگر در شبکه از کابل شبکه Cat است.فاده کنید و پچ پنل Cate را تهیه کنید ، بخش قابل توجه ای از عملکرد کابل شبکه Cat را از دست می دهید .

اولین مشکلی که در صورت عدم است.فاده Patch Panel بروز خواهد کرد، خرابی سوکت‌های شبکه است.. برای قطع کردن تماس شبکه با یک سری تجهیزات خاص، باید ارتباط شبکه را از طریق خارج کردن سوکت با آن تجهیزات قطع کرد. با انجام مداوم این عمل به سرعت سوکت‌های شبکه خراب شده و نیاز به تعویض خواهند داشت که همین موجب ایجاد هزینه‌های اضافی و زیادی برای شرکت می‌شود.



( Sale, implementation consultation ) `s other In West of Tehran