Boiler In Pishva Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Boiler-1
Boiler-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




ساختمان ها با گذر زمان نشست می کنند و گاهی اسکلت (که لوله ونت را نگه می دارد) مستقل از بویلر جابه جا می شود و فونداسیون، محل خروجی شیر اطمینان و لوله ونت را تغییر می دهد. نشست می تواند اسکلت را جابه جا کند بنابراین لوله ونت در مرکز ریشه قرار نمی گیرد اما آن را فشار می دهد و تنش بر شیر اطمینان وارد می شود. هر سال، ترجیحا قبل از تست سالانه شیر اطمینان، قرار داشتن لوله ونت در جای مخصوص خودش را کنترل کنید و از وجود حدود یک اینچ فاصله بین آن و قطره چکان مطمئن شوید.

در نظر داشته باشید که دیگهای روغن داغ با توجه به برند تولیدی ممکن است. دارای برخی از اجزا و امکانات دیگر باشد به همین دلیل کارایی متفاوت داشته و هزینه ی مختلفی برای فروش آنها ارائه شود. لازم به ذکر است. که خرابی هر قطعه می تواند سبب خرابی قطعات دیگر نیز باشد به همین دلیل در صورت به وجود آمدن هر ایرادی اقدامات عیب یابی و تعمیر را در پیش بگیرید.

پس از نصب بویلر، لوله کش ها معمولا مهره یا واشر در زیر لوله ونت قرار می دهند تا فاصله مورد نیاز بین لوله و قطره چکان حاصل شود. در یکی از واحدها كل شیرهای اطمینان در حال تشت بودند و من در قطره چکان های آن واشر پیدا کردم. وقتی علت را از اپراتورها پرسیدم، گفتند پیمانکار آنها را در آنجا قرار داده تا همیشه آنها را عقب ببرد. پس از برداشتن واشرها مشکل نشتی شیرها رفع شد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Pishva Industrial City