septic tank In Pishva Industrial City ( Sale, implementation consultation )

septic tank-1
septic tank-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




شهر مشهد یکی از جاذبه های توریستی کشور عزیمان ایران جهت زیارت و سیاحت می باشد که سالانه شاهد ورود میلیون ها مسافر میباشد. تعداد هتل‌ها و مسافرخانه‌ های شهر مشهد بسیار زیاد است. از این رو در صورت عدم است.فاده از مخازن تصفیه‌خانه و چربی‌ گیر سیستم فاضلاب شهر دچار مشکل فراوانی خواهد شد. از ورود چربی حاصل از شستشوی ظروف و روغن غذاها به فاضلاب میبایست جلوگیری شود. در شهر مشهد تولیدکننده گند انبار و چربی گیر های پلی اتیلن وجود ندارد. شرکت

شرکت تصفیه سازان آب نیک پویان البرز (سهامی خاص) با سالها تجربه کاری و با بکارگیری بهترین روشها و تکنولوژیهای روز دنیا در طراحی، ساخت و اجرا در کلیه زمینه های تصفیه آب و فاضلاب و صنایع وابسته به آن فعالیت میکند.با بکار گیری از کارشناسان مجرب و دانش فنی و تخصصی آنها در طراحی و اجرای پروژه ها ، توانسته است. کلیه پروژه های انجام شده را مطابق با آخرین است.اندارد های روز دنیا و کسب است.اندارد محیط زیست به سرانجام برساند.

ابتدا فاضلاب از طریق لوله ورودی وارد بخش اول سپتیک تانک می شود. این بخش که توسط یک دیواره جدا کننده از بخش دوم مخزن جدا شده است.، حجمی معادل دو سوم از کل حجم سپتیک تانک را شامل می شود. با ورود فاضلاب به این بخش، مواد معلق و ذرات خارجی به سبب وزن بیشتر خود به سمت پایین حرکت کرده و در کف مخزن ته نشین می شوند. روغن و چربی ها نیز به دلیل اینکه دارای وزن مخصوص کمتری نسبت به فاضلاب هستند، به سمت بالا حرکت نموده و بر روی سطح شناور می گردند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Pishva Industrial City