Boiler In Pishva ( Sale, implementation consultation )

Boiler-1
Boiler-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




همچنین بویلر صنعتی دیگ بخار که دارای سوپرهیتر یا بخار خشک هستند. باید در خروجی خود شیر اطمینان داشته باشند و نقطه تنظیم آنها کمتر از شیرهای اطمینان درام باشد. لازم است. که شیر فشار شکن اطمینان دیگ بخار در سوپرهیتر اول باز شود تا جریان بخار در سوپرهیتر به منظور جلوگیری از سوختن لوله وجود داشته باشد. علاوه بر تست ماهیانه و سالیانه شیرهای اطمینان شاید لازم باشد آنها را تعمیر و یا تعویض کنید. این یکی از ملزومات شرکت بیمه است..

قبل از نصب يك شیر فشار شکن اطمینان دیگ بخار بايد از تمیز بودن داخل خطوط، اطمینان لازم را حاصل نمود، لذا لازمست كه لاين را توسط آب يا بخار كامل شستشو داد و این نکته را باید در نظر داشت که شیر فشار شکن اطمینان دیگ بخار بايد به گونه اي بر روي لاين نصب گردد. كه كمترين نشتي بخار را داشته باشد. ومیعانات بخار دراين حالت در جھت خلاف

قبل از اینکه بخواهیم وارد مقوله معروف شیر فشار شکن اطمینان دیگ بخار بشویم بهتر است.. اشتباه رایج گفتاری در مورد آن را اصلاح کنیم. در صنعتی به این شیرها ولو اطمینان یا سیفتی ولو (Safety Valve) میگویند ولی بهتر است. بگوییم. عنوان صحیح این شیرها در بویلر صنعتی، شیر فشار شکن اطمینان دیگ بخار است. و تا جایی که میتوانید سعی کنید آن را با خود شیر فشارشکن و یا شیر اصلی ایمنی اشتباهی نگیرید (safety shotoff valve) و ما در این مقاله از همان عبارت شیر فشار شکن اطمینان دیگ بخار بویلر ایران است.فاده می کنیم. تا ابهامی در عبارت های مهندسی به وجود نیاید.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Pishva